וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיים כבר בפנים

21.9.2008 / 12:15

טמפה ביי עלתה לראשונה בהיסטוריה לפלייאוף אחרי 2:7 על מינסוטה, הקאבס גברו על סט. לואיס 4:5 וגם הם רשמית בפנים

טמפה ביי - מינסוטה 2:7

זהו, זה הפך לרשמי. לראשונה בהיסטוריה הקצרה שלהם, הרייז ישחקו באוקטובר לאחר עוד ניצחון מרשים על הטווינס המתפרקים. סקוט קאזמיר הגיש שישה וניטרל חמישה, קליף פלויד ופרננדו פרז חבטו להומרים וטמפה ביי בפלייאוף, כשלמרבה השמחה גם הגדילה את הפער מבוסטון ל-2.5 משחקים בראש טבלת המזרח. "ידעתי שיש פה משהו, ידעתי שיש לנו הגשה טובה מספיק", אמר קאזמיר, "היינו רק צריכים לחבר את הכל יחד ועשינו את זה". הטווינס ממשיכים להתרחק מהפלייאוף, כשהפער משיקגו וייט סוקס עומד על 2.5 משחקים ולטווינס נותרו שבעה. קווין סלואי עם ההפסד.


טורונטו - בוסטון 3:6

הרד סוקס מתרחקים מראשות הבית ובעקבות ניצחון היאנקיז על בולטימור נותר מספר הקסם שלהם על שני משחקים כדי להבטיח עליה לפלייאוף. רוי האלאדיי זכה בניצחון מספר 19 העונה עם שישה ושלושה, בי ג'יי ריאן עם השמירה וסקוט רולן עם הומר. הפסד לג'ון לסטר, הומר לג'ייסון ביי בבוסטון.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 0:1

היאנקיז מתעלים ביודעם שהסדרה הזו היא כנראה האחרונה שתשוחק אי פעם באיצטדיון הישן. רובינסון קאנו חבט לסינגל מנצח באינינג התשיעי, והקנה למריאנו ריברה ניצחון. דרק ג'יטר נפצע בידו מהגשה באינינג התשיעי, על פי צילומי הרנטגן אין לו שבר. ג'ים מילר עם ההפסד.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:3

המלאכים שוב ייצרו הזדמנות שמירה לפרנסיסקו רודריגז, ששליש אינינג בלבד הספיק לו כדי לרשום שמירה מספר 60 העונה. גארט אנדרסון עם הומר לאיינג'לס, ג'סטין ספייר עם הניצחון ו-ויסנטה פאדייה עם ההפסד.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 2:5

למרות שהוייט סוקס נהנים מהקריסה של הטווינס (כן, כן, היה כתוב פה "וייקינגס קודם. עונת הפוטבול, אתם יודעים), הם לא מצליחים לממש את הנינוחות הזו לייצור מומנטום. קייל דייויס, שזרח בשבוע האחרון, רשם ניצחון מרשים נוסף עם שבעה ושלושה, ג'ואקים סוריה עם שמירה מספר 41 העונה. דויד דה חסוס, אלכס גורדון וקילה קא'יוהה עם הומרים לרויאלס, אלכסי רמירז עם אחד לשיקגו, גאווין פלויד עם ההפסד.


במשחקים נוספים ב-AL:

אוקלנד - סיאטל 7:8
קליבלנד - דטרויט 3:6

עוד מהפך במזרח

שיקגו קאבס - סט. לואיס 4:5

מזל טוב לקאביז, שיקבלו הזדמנות לעשות סוף ל"קללה" המפורסמת שחלה עליהם בשנת ה-100 שלהם ללא תואר. טד לילי הגיש שבעה וניטרל חמישה, קרי ווד שמר בהצלחה ושיקגו זכתה בשנה השניה ברציפות בבית המרכז. "יש אנחת רווחה וצריך ליהנות ממנה עכשיו", אמר דרק לי. "יש לנו עדיין הרבה עבודה עד שנשיג את המטרה". הומר לטרוי גלאוס בסט. לואיס, הפסד לג'ואל פיניירו.


אטלנטה - ניו יורק מטס 2:4

יום אחד בלבד שהו המטס בפסגה, לפני שפדרו מרטינז ספג שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, מה שהחזיר אותם למקום השני. ההתפרקות המוחלטת של מילווקי עדיין משאירה את ניו יורק בעמדת זינוק טובה מהויילד קארד, עם יתרון של שני משחקים וחצי על הברוורס. שישה אינינגים לחורחה קמפיו באטלנטה, שמירה למייק גונזאלס.


סינסינטי - מילווקי 3:4

הברוורס, כאמור, מתעקשים לצאת מהמשחק. סי.סי. סבאתיה נפרד, כנראה, מתקוות הסיי יאנג לאחר שהרשה שלוש ריצות באינינג השישי (אף אחת מהן לא לחובתו), הרדס הפכו פיגור 2:1 לניצחון ושיקעו את מילווקי עמוק בצרות. ניצחון לג'וני קואטו, שמירה לפרנסיסקו קורדרו והפסד לסבאתיה. הומר לריקי וויקס במילווקי.


פלורידה - פילדלפיה 3:2

בראד לידג' שוב שמר, בפעם ה-39 מ-39 ניסיונות העונה, והפיליז החליפו מקומות עם המטס בפסגה, כשיתרונם על פני הברוורס גדל לשלושה משחקים במרוץ הויילד קארד. שיין ויקטורינו עם הומר לפילדלפיה, ג'ו בלנטון עם הניצחון ואניבל סאנצ'ז עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 7:10

למרות שאריזונה נלחמת בכוחות אחרונים להישאר בתמונה, מני רמירז והדודג'רס עומדים איתן. רמירז חבט לשני הומרים, ה-35 וה-36 שלו העונה, וסייע ללוס אנג'לס לקצור ניצחון שמקרב אותה לפלייאוף. טקאשי סאיטו זכה ב-W, טיילר ווקר עם ההפסד, הומר גם למאט קמפ בלוס אנג'לס.


קולורדו - אריזונה 5:3

סטיבן דרו חבט להומר באינינג התשיעי, והדיאמונדבקס סיימו רצף של 11 הפסדי חוץ, מה שכנראה לא יספיק להם כדי להגיע לפלייאוף. טוני פניה זכה בניצחון וצ'אד קוולס בשמירה, בריאן פואנטס עם ההפסד, ג'ף בייקר עם הומר לרוקיז.


יתר המשחקים:

פיטסבורג - יוסטון 4:6
וושינגטון - סן דייגו 6:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully