וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי מתכוון לשחרר מספר שחקנים ממכבי פ"ת

21.9.2008 / 10:10

שלושה שחקנים בדרך החוצה: דידי אונגר ולירן כהן ברשימת המועמדים. סטבאנוביץ' ינסה להשתחרר היום. פרדה יתבקש לשחק יותר קבוצתי

מכבי פתח תקוה מתכוונת לבצע עוד "מיני מהפך" לפני המחזור הבא מול הכח עמידר רמת גן, או לכל המאוחר לאחריו, כך הוחלט עוד לפני התיקו אתמול (0:0) מול מכבי תל אביב. המהפך יכלול שחרורם של שניים או שלושה שחקנים מהסגל.

שניים מאותם שחקנים המועמדים לעזוב הם הקשרים לירן כהן ודידי אונגר, שלא נכללו אתמול בסגל. כזכור, כבר לפני חודש פורסם כי לירן כהן מועמד לעזוב יחד עם עומר הדר, אסמעיל עאמר, עידן מליחי ואסי משיח. מלבד עאמר, שלא ישוחרר, כל האחרים עזבו ומליחי עשוי להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל. עזורי סירב להתייחס לידיעה. על היכולת של קבוצתו אתמול אמר המאמן: "אחת המטרות שלי הייתה להחזיר לשחקנים את הבטחון ואני שמח שאני עומד בה".

הקשר דליבור סטבאנוביץ' עשוי להשיג כבר היום את השחרור מקובצתו, ריאל סוסיאדד. יו"ר המועדון משה זוארץ ממתין להתפחויות מכיוונו של השחקן. אם הוא אכן ישוחרר, הוא יוחתם לשנתיים. עזורי אמר עליו: "זה שחקן שרציתי כבר מזמן. אני מקווה שהוא יצטרף. הוא יכול לתרום לנו המון".

לאחר המשחק אתמול התלוננו שחקנים בקבוצה שהקשר דני פרדה מחזיק יותר מדי בכדור ולא ממהר לשחרר את הכדור מהרגל. התלונות הגיעו לצוות המקצועי ופרדה יתבקש לשחק יותר קבוצתי. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול שלירן כהן, שהיה משחק הרבה יותר קבוצתי, חסר במרכז הקישור. "הוא ישוחרר בגלל החוזה שלו ולאו דווקא בגלל סיבות מקצועיות", הסבירו הבוקר בקבוצה.

בקבוצה מרוצים מאוד מהתיקו מול מכבי תל אביב. ליתר דיוק, מרוצים מהאכזבה שהביעו השחקנים לאחר המשחק. "חדר ההלבשה של הקבוצה לאחר המשחק נראה היה כאילו הקבוצה ירדה ליגה", סיפרו שחקנים לאחר המשחק. המאמן גיא עזורי נראה גם הוא מרוצה בסיום ובמועדון מרוצים מאוד מעבודתו מההשקעה שלו בשחקנים הצעירים. בקבוצה הביעו סיפוק מחזרתו של טל בן חיים לכושר, למרות שאתמול לא השכיל להבקיע ומהעובדה שעזורי דוגל בכדורגל התקפי.

אתמול במהלך המחצית כעס עזורי על שחקניו ואמר להם בחדר ההלבשה: "תפסיקו לשחק אחורה, אל תפחדו מהם. אמרתי לכם כבר שאנחנו לא צריכים להרגיש נחותים. אני מבקש שתלחצו אותם וצאו קדימה". הבלם בובאן גרנצ'ארוב ממשיך להרשים את הצוות המקצועי ואם ימשיך ביכולת הזו, חוזהו יוארך בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully