וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "פותחים דף חדש עכשיו"

21.9.2008 / 8:56

מכבי ת"א המריאה לטורניר גומלסקי, והפורוורד שלה חוזר לשגרה אחרי הנבחרת. בירנבוים: "אנשים שלא שיחקו ביורוליג צריכים להשתפשף"

לשחקניה של מכבי תל אביב בנבחרת ישראל לא היה מספיק זמן לחגוג את העלייה לאליפות אירופה, משום שכבר הבוקר (ראשון) הם התייצבו בנתב"ג כדי להמריא עם סגנית האלופה לטורניר גומלסקי במוסקבה. "מדהים. אני לא האמנתי עד שהתחיל המשחק", סיפר עמרי כספי על הנס מליל אמש, "אבל כשהמשחק התפתח כמו שהתפתח וקיבלנו שביבי מידע מהמשחקים האחרים, ואז החלה לחלחל בנו האמונה". לילה ארוך עבר על כספי וחבריו, אבל הפורוורד לא מתלונן. "לא ישנו דקה אפילו, פותחים דף חדש עכשיו, זו מכבי וזו האגודה שלנו והבית שלנו. אני מתרגש לחזור. אני רוצה לעבוד קשה באימונים כדי להוכיח לאפי שאני ראוי".

"גדול, באמת כל הכבוד. אלה האקסטרות שמדברים עליהם כל הזמן, וראינו באמת נבחרת שמרחפת על המגרש", אמר אפי בירנבוים, שהתרגש מניצחון ישראל על צ'כיה. ומה לגבי הטורניר עצמו? "אנשים שלא שיחקו ביורוליג צריכים להשתפשף, לשחק ברמות הגבוהות. נתמודד עם מועדונים כמו לובליאנה ופנרבחצ'ה אולקר, אלה הרמות הגבוהות שמכבי רגילה להיות בהן, ונצטרך להתמודד איתם".

"אני לא זוכר", אמר אליהו בחיוך כשנשאל על המשחק, "אני לאט לאט מעכל. מעבר להישג העלייה, עצם ההפרש...המון דברים שהיו, זה צעד גדול". ומה לגבי העונה הצפויה עם מכבי תל אביב? "אלה שתי מסגרות שונות, ברור שבמכבי יש שחקנים יותר טובים בכל תפקיד ושזו רמה גבוהה יותר. אני יודע שזה לא הולך להיות קל ואני בא להילחם. בכל מקום שאהיה, נבחרת או מכבי, אתן כל שאני יכול".

"זה שונה עכשיו כי יש שחקנים חדשים ומאמן חדש", אמר הסנטר האורוגוואי אסטבן באטיסטה לפני ההמראה. "יש תחרות גדולה כי כולם רוצים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully