וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מודאגים: "צריך לחשוב ולהתנהג כמו קבוצת תחתית"

יצחק סולומון

20.9.2008 / 23:01

שחקן בקבוצה מבין כי אי אפשר לעבור לסדר היום אחרי ההפסד 1:0 לנתניה. לירן כהן עשוי להצטרף. זעם על פטי. האוהדים מאיימים בחרם

בעקבות פתיחת העונה הכושלת, עושים בבני סכנין כל מאמץ כדי לחזק את הקבוצה. אל שני החלוצים הזרים שכבר חתמו, אמור להצטרף הקשר לירן כהן, שנציגי סכנין כבר שוחחו עם נציגיו, וביום ראשון אמורים שני הצדדים לשבת בניסיון לסכם.

"אנחנו צריכים להתחיל לחשוב ולהתנהג כמו קבוצת תחתית", אמר בסיום המשחק שחקן בני סכנין, לאחר הפסד קבוצתו 1:0 מול מכבי נתניה, והסביר: "השחקנים צריכים לעשות סוויץ' בראש. מה שהיה בעונה שעברה נגמר. אם נחייה על זיכרונות מהעונה שעברה, נמצא עצמנו עמוק בתחתית".

השוער מאיר כהן לא היה אמור לשחק ועלה רק ברגע האחרון, לאחר ששבר את אצבע ידו. ביום ראשון הוא אמור לעבור צילום בבית חולים העמק בעפולה. "היה משחק גרוע", אמר כהן, "המשך למשחק מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר. יש לנו בעיה שאנחנו לא מגיעים למצבים. אני מקווה שעם שני החלוצים החדשים הכול יראה אחרת".

בסכנין זעמו הערב על הבלם יא יא פטי, שהורחק בכרטיס צהוב שני, והותיר את חבריו בעשרה שחקנים, זה השבוע השני ברציפות. "הוא היה רחוק מהשער, למה היה צריך לעשות עבירה מיותרת? שחקן שסוחב כרטיס צהוב צריך לגלות יותר אחריות", אמר שחקן בקבוצה.

בסכנין מודאגים מאוד מהעבודה שבשלושת משחקי פתיחת העונה לא הצליחו לכבוש שער. בקבוצה תולים תקוות ברכש החדש, אובודו אוקצ'ה ורוברטאס פוסקוס, שחתמו השבוע ויעמדו לרשותו של המאמן, פרדי דוד, רק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב.

קהל אוהדי הקבוצה הצביע הערב ברגליים ולא הגיע בהמוניו למשחק בקריית אליעזר. האוהדים זועמים על כך שההתנצחות בין העירייה להנהלת הקבוצה פוגעת בקבוצה. "עד שלא יחזרו לשחק באצטדיון דוחא לא נבוא למשחקים", איימו. בהנהלה אמרו כי הם מקווים שהעירייה תטפל השבוע בנושא, כדי שלא יצטרכו גם בשבוע הבא לארח בקריית אליעזר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully