וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "חזרנו לליגה"

דור בלך

20.9.2008 / 21:31

מאמן בית"ר נשמע מרוצה מאוד אחרי שקבוצתו חזרה פעמיים מפיגור לניצחון 2:4 על הכח. דהאן: "ימים טובים מצפים לנו". אוהד בית"ר נפצע

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ניצחונה של בית"ר ירושלים 2:4 בווינטר על הכח עמידר רמת גן, שחרר הרבה לחץ אצל הדאבליסטית. אחרי שבוע סוער, במהלכו תהה בפומבי הבעלים של הקבוצה, ארקדי גאידמק, על פשר שיבוצו של שמעון גרשון בהרכב הראשון, החזיר הבלם על החמצת הפנדל מהשבוע שעבר וכבש את השער השני לזכות הירושלמים.

גרשון התייחס בסיום לבלאגן סביבו: "היה שבוע מאוד מעניין שהתסיים כאן בדרמה לא קטנה מבחינתנו. הרבה אוהדים דיברו איתי בשבוע האחרון ותמכו בי. הם אמרו שאני חייב להם אחד והבטחתי לשלם את החוב מהר. אני שמח שיצא לי לעשות זאת. השיחה עם ארקדי גאידמק תישאר בינינו ואין לי מה להוסיף על זה. שמרתי על שקט בשביל הקבוצה, למרות הבלאגן מסביב. רציתי לתת שקט לקבוצה ולמאמן ראובן עטר, וזה השתלם היום.

לגבי המשחק אמר הבלם: "זה היה מבחן אופי עבורנו, אחרי תקופה סוערת ולא פשוטה עבור המועדון. ניצחנו במגרש שקשה מאוד לשחק בו כדורגל. כבשנו שלושה שערים והסיום מתוק".

המאמן, ראובן עטר, נראה מחויך בסיום: "אני מאוד מרוצה מהתקופה שאני פה. אני שמח שבית"ר חזרה, גם במספרים, לטבלה בליגה. היה לנו משחק לא קל מול קבוצה עקשנית. הרבה קבוצות עוד יפסידו פה נקודות. התכוננו לכדורים הארוכים, אבל לא קיבלנו את זה נכון במחצית הראשונה. במחצית השניה הסתדרנו איתם, כבשנו שלושה שערים, וחזרנו לליגה".

ברק יצחקי, שהפגין יכולת מצוינת, כבש צמד והוסיף בישול, אמר: "למרות שפיגרנו בדקה מוקדמת, הוכחנו שיש לנו אופי ואנחנו יכולים לחזור פעמיים מפיגור ולנצח. שיחקנו טוב יותר והגיע לנו לנצח. הכח קבוצה טובה". על המאמן החדש אמר יצחקי: "אני חושב שכבר מהתחלה הוא התחבר אלינו. הוא אימן המון שנים, ואנחנו שמחים שהוא הגיע והנה יצאנו לדרך חדשה. מקווים שמעכשיו יהיו רק ניצחונות".

על עצמו הוסיף החלוץ: "אני לא מצטער שחזרתי מבלגיה, במיוחד כשאתה חוזר לבית כל כך חם. בשבילי בית"ר היא "קרש קפיצה קדימה, ולא חזרה אחורה". על פרשת שמעון גרשון הוסיף יצחקי: "אנחנו אוהבים אותו. הוא בחור מנוסה שעבר הרבה בכדורגל. הוא יודע לצאת ממצבים קשים, והנה הוא עשה את זה כמו גדול".

לפני תחילת המשחק התרחש אירוע קשה, בו נפצע אוהד של בית"ר. אותו אוהד, שלא הצליח לקבל הזמנה, ניסה להיכנס דרך שער חשמלי, בזמן שזה נסגר. שוטר שהיה במקום הספיק למשוך את אותו אוהד לפני שהשער החשמלי נסגר על ראשו. האוהד נפצע ופונה לבית החולים בתל השומר.

דהאן: "נשתפר עם הזמן"

מנגד, בהכח, שאיבדה יתרון של 0:1 ו-1:2, היו מרוצים מהיכולת למרות האכזבה מההפסד. ההמנג'ר, דודו דהאן, שחזר מהרחקה ועמד על הקווים לראשונה העונה, אמר: "נגמר רע. בית"ר קבוצה עם הרבה יכולות. אתה עושה טעויות ומשלם ביוקר. בחצי השני נתנו לבית"ר יותר מרחב בשטחים המסוכנים, וכשאתה נותן להם שטח הם יודעים לשחק. יש לי קבוצה טובה, שתשתפר עם הזמן ואנחנו עם הפנים קדימה".

דהאן דיבר על התוכניות להמשך: "יש שני שחקנים שאנחנו מחכים לסיכום עם הקבוצות והסוכנים שלהם. אנחנו מקווים בנוסף גם לצרף שניים-שלושה שחקנים ישראלים. יש לנו קבוצה טובה שיכולה לשאוף ליותר מהישארות בליגה. ימים טובים מצפים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully