וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שלא אצטרך לשחק מחר"

20.9.2008 / 17:15

הראל לוי התעודד מהניצחון הקליל שלו בזוגות עם אנדי רם על הצמד הפרואני החלש. רם: "שמח שלא אימצנו את הראל לקראת מחר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיר לב

משחק הזוגות בין ישראל לפרו הסתיים היום (שבת) אפילו מוקדם מהצפוי, כשאנדי רם והראל לוי הביסו בקלות את מתיאס סילבה ומאוריציו אצ'זו 1:6, 1:6, 2:6 והעלו את ישראל ליתרון 1:2 במפגש הדייויס שיקבע מי מהנבחרות תעפיל לבית העליון.

הראל לוי, שהפסיד אתמול במשחק היחידים מול לואיס הורנה ועשוי לעלות למשחק מול איבן מירנדה מחר במצב של 2:2, אמר בסיום: "אני מקווה מאוד שלא אצטרך לשחק מחר ושדודי יביא את הנקודה המכרעת. חוץ מזה הרגשתי טוב על המגרש היום, לקחנו את המשחק בצורה חלקה. היה לי כיף גדול לשחק עם אנדי למרות שהתמודד מולנו זוג חלש".

אנדי רם היה מחויך כהרגלו בסיום: "היום ב-14:00 הודיעו לנו שיעלו מולנו השחקנים מספר 3 ו-4 של פרו. למרות זאת, אני והראל נשארנו באותו פוקוס. אמרנו אחד לשני שניתן את ההופעה כמו שתכננו מראש, שמרנו על ההתלהבות. כיף מאוד לשחק עם הראל, הייתה תצוגה יפה, הראל שיחק חבל על הזמן ואנחנו שמחים שלא אימצנו את הראל לקראת מחר. החלטנו ליהנות ולתת תצוגה לקהל. עכשיו אנחנו רק באמצע הדרך ואני קורא מכאן לקהל לעזור לנו מחר כדי להביא בשנה הבאה נבחרת גדולה לארץ בסיבוב הראשון של הבית העליון".

אייל רן, קפטן הנבחרת: "אני מבין את ההחלטה של הקפטן שלהם. הוא מעין ויתר על הנקודה, אבל זה לא הזיק לנו כי השחקנים שלנו לא התעייפו יותר מידי. גם הראל וגם אנדי שיחקו טוב היום ונתנו הופעה מרשימה. המומנטום איתנו. אנחנו נתייצב לפי התכנון עם דודי סלע והראל לוי עם הרבה אמונה. אני מאוד מקווה שננצח כבר במשחק הראשון אבל בדיוויס הכל יכול לקרות ויכול להיות שנגיע למשחק השני, ואז הראל מוכן היטב לעלות ולשחק כדי להביא את הנקודה המכרעת במצב של 2:2".

קפטן פרו, חיימה איסאגה: "הורנה ומירנדה נחו היום. קיבלתי את ההחלטה היום, אבל הם יהיו מוכנים למחר והעדפתי שהם ינוחו. היה קשה לנצח את המשחק בכל מקרה והשחקנים שעלו היום הם צעירים, הם לא רגילים לשחק ברמות האלה. צפינו מראש את העובדה שנפגר 2:1 אחרי היום הראשון. התוצאה הזו לא מורידה את המוטיבציה. יש לנו שתי אפשרויות מחר לנצח את המפגש ויש לי הרגשה טובה לגבי זה, מכיוון שהשחקנים הבכירים נחו. לא ממש משנה לי מי ישחק, הראל לוי או נועם אוקון, כי אנחנו דואגים לשחקנים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully