וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקווה ניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2

קרן שמש

20.9.2008 / 20:52

שמעון אבו חצירא ופטי נימבה העניקו להפועל פ"ת את ניצחונה הראשון העונה, 1:2 על אשדוד, שריקי צימק. מחפוד: "תהיה פה קבוצה טובה"

זהו, סוף סוף זה בא. אפשר להגיד מזל טוב לאלי מחפוד ולהפועל פתח תקווה, שהשיגו את הניצחון הראשון העונה. זה קרה אמנם רק במחזור השלישי, אך לפי הכדורגל ששחקניו של מחפוד הציגו ברוב שלבי המשחק, נראה בהחלט שהם הבינו את הפואנטה. פתח תקווה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד והביאה קצת נחת לאוהדים הכחולים, שהגיעו לאורווה לראות את הקבוצה המתחדשת במשחק הבית הראשון העונה.

אז אחרי שמול עירוני קרית שמונה הם סיימו ב-0:0 ובהמשך הפסידו 3:1 למכבי נתניה, הגיעו המלאבסים לאיצטדיון המוכר וידעו לנצל את הביתיות לניצחון. שמעון אבוחצירא הוכיח שוב שהוא מתפתח כחלוץ מבטיח בליגה וגם פטי נימבה פרע שטרות כשכבש את השער השני לכחולים. מ.ס. אשדוד, שנמצאת בצרות עם שני הפסדים משלושה משחקים, הצליחה רק לצמק עם שער של עידן שריקי. אוהדי פתח תקווה צעקו לאורך כל המשחק "עירוני זה לא בהפועל", כחלק מהתנגדותם לשינוי שם הקבוצה להפועל עירוני פתח תקווה על מנת לקבל תיקצוב.

אשדוד, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל קרית שמונה 0:2, חשבה שהיא כבר על דרך המלך אך גילתה לא מעט בעיות, שמצריכות הרבה מחשבה מצד יוסי מזרחי, שנאלץ להסתדר ללא שני המורחקים מהשבוע שעבר, יוסי אופיר ואדיר טובול. גם הפיתרון לפתוח עם מתן אוחיון ומאור זוהר לא ממש צלח ואשדוד, שתארח בשבוע הבא את הפועל תל אביב, תידרש להרבה יותר כדי לצאת עם נקודות וכדי להימנע כבר עכשיו מהסתבכות בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 15 - מ.ס. אשדוד פתחה בלחץ על השער של שביט אלימלך, כשמתן אוחיון ניסה בעיטה מרחוק, שנעצרה אצל שוער הפועל פתח תקווה.

דקה 19 - אייל שן פרץ קדימה והוציא בעיטה בהזדמנות הראשונה של הפועל פתח תקווה במשחק, אך גז'גוז' שמוטולסקי הדף היטב לקרן.

דקה 34 - המשחק התחמם אחרי שקוני ג'אקריג'ה הכשיל את ברוך דגו וקיבל כרטיס צהוב. שביט אלימלך התערב בהחלטה של השופט וראה את הצהוב גם הוא.

דקה 39 - גול! אורי אוזן הרים כדור מדוד לשמעון אבוחצירא, שהשתלט על הכור ובעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של הפועל פתח תקווה.

דקה 53 - כדור קרן להפועל פתח תקווה הגיע לפטי נימבה שנגח מדוייק מקרוב והבקיע את השני, 0:2 להפועל פתח תקווה.

דקה 57 - פתח תקווה המשיכה לללחוץ על השער של שמוטולסקי כשאבוחצירא שלח כור לג'וניור ויסה, שבעט לשער, הכדור אמנם נכנס, אך הקוון הרים את הדגל לנבדל.

דקה 63 - גול! כדור קרן של מ.ס. אשדוד גרם לבלבול אצל שביט אלימלך, ששמט כדור שהגיע לעידן שריקי, שהצליח לצמק את התוצאה ל-2:1.

הרכב הפועל פתח תקווה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, קוני ג'אקריג'ה, יוסי רוזן (איציק כהן 74), אייל שן, ג'וניור ויסה (שגיב כהן 88), שמעון אבוחצירא (עמנואל בנאיני 85), פטי נימבה.

הרכב מ.ס. אשדוד: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן (קרלוס סבליוס 81), כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, מתן אוחיון, מאור זוהר (אמיר לביא 46), קובי דג'אני, דוד רביבו, ברוך דגו (עידן שדה 67), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

מזרחי: "אי אפשר לקבל שערים כאלה שטותיים"

בסיום המשחק נראה אלי מחפוד מחוייך יותר מהרגיל. נו, אתם יודעים, השתחרר הרבה לחץ אחרי שהשיג סוף סוף את הניצחון הראשון. מחפוד אמר בסיום: "ניצחנו וזה טוב. הניצחון האחרון שלנו בבית היה משחק העלייה ולכן הניצחון היום הוא מוקדש לקהל. לקחנו שלוש נקודות ואני מאמין שתהיה פה קבוצה טובה. זה רק ניצחון אחד והדרך עוד ארוכה. לאוהדים שלנו מגיע צל"ש גדול. המקום שלנו הוא במרכז הטבלה, יש לנו שחקנים טובים, יש לנו קבוצה טובה, אבל אנחנו רק במחזור השלישי ויש עוד זמן".

שביט אלימלך נשאל לגבי המנהיגות שלו בקבוצה החדשה ועל התפקיד שאימץ בפתח תקווה: "מטבע הדברים אני שחקן מנוסה, יש לי הרבה הופעות בליגה ולכן אני חייב להנהיג". על הניצחון עצמו אמר: "רצינו ניצחון, לא ניצחנו מתחילת העונה, אני שמח שכך זה נגמר. אם נמשיך לשחק איך ששיחקנו היום, אנחנו גם נגרום לקהל הנאה וגם נבטיח את ההישארות בליגה, וזו המשימה הראשונה שלנו. יש לנו קהל מדהים, שלא הפסיק לדחוף ולעודד אותנו".

אגב, אותו קהל עודד במהלך המשחק את עופר צברי, מנהל הקבוצה שקיבל הודעת פיטורים והוצע לו לעבוד בהתנדבות. זאב זלצר ומחפוד לחצו ידיים לשחקנים בסיום והביעו שביעות רצון מיכולתם של אבוחצירא וג'וניור ויסה.

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, נראה מצוברח מאוד בסיום. גם הוא יודע שאשדוד נמצאת בבעיה והחורים בהגנה לא ממש מוסיפים למצב הרוח הכללי שלו: "במחצית הראשונה שלטנו, קיבלנו שער שטותי, הגענו למצבים אבל הייתה חסרה לנו רגל מסיימת. הבעיה העיקרית שלנו היא שקיבלנו שערים שטותיים. זו הבעיה של אשדוד ואי אפשר לקבל שערים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully