וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תצא הודעה רשמית

20.9.2008 / 12:02

טמפה ביי הכניעה את מינסוטה 1:11, וצריכה ניצחון אחד כדי להגיע לפלייאוף. המטס חזרו לראש ה-NL מזרח, זמבראנו חזר לקבל בראש

טמפה ביי - מינסוטה 1:11

קרלוס פניה נהנה מהשינויים בחוקת הליגה שמאפשרים מבט נוסף על הומראנס וזכה להומר לאחר פסיקה על פאול, אדווין ג'קסון הכיש חמישה חובטים ב-7.2 אינינגים של עבודה והרייז עשויים להיכנס כבר הלילה רשמית אל הפלייאוף, אם ינצחו גם את המשחק השני בסדרה. ההומר של פניה קבע 0:9 ולא היה משמעותי למהלך המשחק, אבל היה משמעותי, כמובן, לשחקן. "אני שמח שהם בדקו, היה לי ברור שזה הומראן". הבירור, אגב, לקח יותר מארבע דקות. בעקבות ניצחון של הוייט סוקס על קנזס סיטי, הטווינס התרחקו כדי 2.5 משחקים משיקגו ועושה רושם שדי ויתרו על הפלייאוף. ניק בלקבורן עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 2:3

הסדרה האחרונה אי פעם ביאנקי סטדיום הישן יצאה לדרך, כשרובינסון קאנו חובט להומר וקרל פבאנו זוכה בניצחון. מריאנו ריברה סיפק את השמירה ה-37 שלו העונה, מספר האלימינציה של היאנקיז ירד ל-2 לאחר הניצחון של בוסטון בטורונטו. רדהיימס ליז עם ההפסד.


טורונטו - בוסטון 4:3

גם בוסטון תהיה בפלייאוף, כשהמטרה של הרד סוקס היא לנסות ולעבור את הרייז כדי לארח לפחות את הסדרה הראשונה. ג'ייסון וריטק חבט לסינגל המנצח באינינג השמיני, כשמני דלקרמן זוכה ב-W וג'ונתן פפלבון בשמירה. בריאן טולה רשם את ההפסד לאחר שבעה ושישה של איי ג'יי בארנט, שון מרקום מהבלו ג'ייז צריך ניתוח במרפקו וייעדר לכל אורך עונת 2009.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 9:4

מארק בהרלי היה במקום כדי לעצור את הדימומון של הוייט סוקס, ועם שישה אינינגים טובים עזר לגרביים לעבור בהצלחה את המשחק ולהגדיל את הפער ממינסוטה ל-2.5 משחקים. אלכסי רמירז חבט לגראנד סלאם, ג'ים ת'ומה הוסיף הומר ודיוויין ווייז, שנמצא בכושר מדהים, ירה לצמד. הומר למארק טיהאן בקנזס סיטי, הפסד לבריאן בניסטר שכבר מזמן מוגדר כטוטאל לוס.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 15:13

משחק מטורף בארלינגטון הסתיים עם שמירה צולעת של ג'יימס שילדס, והאיינג'לס, עם 94 ניצחונות, עדיין אוחזים בסיכוי הקלוש להגיע ל-100. טוריי האנטר, קנדרי מוראלס ומייק נאפולי עם הומרים לאיינג'לס, נלסון קרוז וכריס דייויס עם הומרים לריינג'רס. ניצחון לדארן אוליבר, הפסד לג'יימי רייט.


במשחקים נוספים ב-AL:

אוקלנד - סיאטל 0:2
קליבלנד - דטרויט 5:6

NL: נו, נו, זמבראנו

שיקגו קאבס - סט. לואיס 12:6

אוהדי הקאביז קיוו שאחרי הנו היטר במילווקי נגד יוסטון, קרלוס זמבראנו יתייצב. ביג זי, אפעס, חזר לכושר המבהיל שלו מהתקופה האחרונה, ועזב לאחר 1.2 אינינגים בלבד עם שמונה ריצות חובה באמתחתו. אדם קנדי חבט לגראנד סלאם על הראש של זמבראנו, ריאן לודוויק הוסיף הומר ואדם ויינרייט זכה בניצחון. למרות ההפסד, מספר הקסם של הקאביז ירד ל-1 בעקבות עוד תבוסה של מילווקי.


סינסינטי - מילווקי 2:11

הברוורס פשוט לא שם. כן, הם רחוקים רק שני משחקים מפילדלפיה בקרב על הויילד קארד, אבל זה נראה אבוד. רמון רמירז הגיש שישה וניטרל חמישה, כשהאדומים פתחו בסלאגפסט מטורף על ג'ף סופאן ומני פארה כדי להעניק לו ניצחון. רשימת ההומרים: ג'ואי ווטו וג'יי ברוס 2 כל אחד, ג'רי היירסטון ג'וניור, ג'ולברט קבררה ואנדי פיליפס.


פלורידה - פילדלפיה 8:14

ברט מאיירס מצוי בכושר מעולה לאחרונה, והמשחק בינו לבין ג'וש ג'ונסון הבטיח דואל. בסופו של דבר שניהם הסריחו, רק שמאיירס הצחין הרבה יותר. הוא נטש לאחר ארבעה אינינגים עם עשר ריצות חובה, ג'ונסון זכה בניצחון עם חמישה אינינגים וחמש ריצות חובה, מה שהספיק כדי לנשל את הפיליז מפסגת המזרח. חורחה קאנטו, דני אוגלה ואלפרדו אמזאגה עם הומרים למארלינס, 4 מ-5 לקמרון מייבין. ריאן הווארד, שיין ויקטורינו וגרג דובס עם הומרים לפילדלפיה, כשלהווארד היה זה ה-46 העונה.


אטלנטה - ניו יורק מטס 9:5

גם ההגשה של המטס לא הבריקה יתר על המידה, אבל עם אינינג שמיני בן ארבע ריצות עשתה ניו יורק את ההבדל וחזרה לפסגת המזרח, חצי משחק לפני פילדלפיה. חוזה רייס וניק אוואנס חבטו להומרים, פדרו פליסיאנו זכה בניצחון, ג'וליאן טבארז עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 7:1

הדודג'רס הפסידו, אמנם, אבל הפסד אריזונה בדנבר השאיר את הפער על 3.5 משחקים, ונראה שלא משנה מה יעשו החמקנים, הם ישחקו באוקטובר השנה. בארי זיטו המתיק מעט עונה איומה עם 7.2 אינינגים ושש הכשות, בנג'י מולינה חבט להומר על גרג מדוקס המפסיד.


קולורדו - אריזונה 2:3

הדיאמונדבקס שומטים הזדמנות אחר הזדמנות ובקרוב יגלו סופית שהם יכולים ללכת לדוג באוקטובר. שישה ושישה לחורחה דה לה רוסה בניצחון, שמירה לבריאן פואנטס, הומרים לכריס יאנטה וקלינט בארמס. שישה ושמונה לא הספיקו למקס שרצר (בן דת משה?) שרשם את ההפסד.


משחקים נוספים:

פיטסבורג - יוסטון 5:1
וושינגטון - סן דייגו 11:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully