וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באה דאלאס

20.9.2008 / 12:39

ארון רוג'רס יארח את הקאובויס, הנמסיס הגדול של גרין ביי, במוקד המחזור ה-3 ב-NFL. ניו אורלינס בדנבר, קרוליינה יוצאת למינסוטה

כתבתו של שי גולדן "הייתה תאונה, ולכן", שפורסמה ב"הארץ" ביום שלישי שיקפה לא רק את השינוי הקיצוני ביחס לג'טס ולברט פארב לפני ואחרי המשחק מול הפטריוטס, אלא במיוחד את מנטליות המאניה-דיפרסיה שכל-כך מאפיינת את ה-NFL. בעונה כל כך קצרה, אתה פותח שבוע עם הרבה אופטימיות, שאחריו עלולה לבוא נפילה קיצונית. תראו את ג'קסונוויל וסן דייגו, שתיים ממועמדות ה-AFC להגיע רחוק, שעלולות ליפול למאזן 3:0 אחרי יום שני.

מי שנפל חזק בשבוע שעבר הוא המדור, שתפס 7 מ-15 בלבד במחזור שעבר ועומד על 15 מ-30 אחרי שני מחזורים. 50 אחוז, בכל זאת יותר טוב מהמאזן של סינסינטי. ועכשיו נראה מה מכינות לנו הרשתות השבוע.

METV:

20:00: מינסוטה - קרוליינה

23:15: פילדלפיה - פיטסבורג

FOX:

20:00: שיקגו - טמפה ביי

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: גרין ביי - דאלאס

3:30, בין שני לשלישי: סן דייגו - ניו יורק ג'טס

0:3 בלי בריידי? (שעה ראשית 20:00)

ניו אינגלנד (0:2) - מיאמי (2:0)

כל אוהדי הפטריוטס הרגישו בשבוע שעבר דה ז'ה וו כבד לימים הראשונים של טום בריידי, כשהחבורה השחצנית והמתנשאת הפכה שוב לאנדרדוג, זה שמנצח בזכות טקטיקה ולחימה ולא באמצעות כישרון. הפטריוטס יוכלו לאמוד מול הדולפינס עוד רובד באיכות האמיתית של מאט קאסל, אחרי שבשבוע שעבר היו זהירים ביותר אתו. למונט ג'ורדן (רגל) ולורנס מארוני (כתף) פצועים, ונראה שמי שינהיג את התקפת הריצה הוא סמי מוריס. מיאמי חזרה מרוטשת מהמדבר אחרי תבוסה לאריזונה, אבל חשוב לזכור שלצ'אד פנינגטון יש היסטוריה לא רעה בכלל בפוקסבורו.

התחזית: קשה להמר נגד הפטריוטס, אבל המשחק הזה הוא מוקש. ניצחון לניו אינגלנד


שיקגו (1:1) - טמפה ביי (1:1)

הברס פתחו את העונה בשני משחקי חוץ קשים, ולא היה חסר הרבה שלמשחק הפתיחה שלהם בסולג'רס פילד הם יגיעו עם מאזן 0:2, עד שקרוליינה שתתה מהם את המשחק השני. בריאן גריסי, שעושה כבר דרך קבע את הקו שיקגו-טמפה ביי, צפוי לפתוח בבאקנירס מול האקסית מהעונה שעברה. דרק ברוקס, הליינבקר של הבאקנירס, ודווין הסטר משיקגו הם שני השחקנים שאליהם יהיו העיניים נשואות לפני הפתיחה, משום שכרגע הם בסימן שאלה למפגש, כשג'ואי גאלוויי לא ישחק. צפו להרבה טחינה על הקרקע וסך נקודות נמוך.

התחזית: ניצחון לדובים


בפאלו (0:2) - אוקלנד (1:1)

הריידרס הציגו את הנשק המשוכלל שלהם בשבוע שעבר - דארן מקפאדן, שטחן 164 יארד על הקרקע בקנזס סיטי. אלא שהבילס הם לא הצ'יפס, ויש להם הזדמנות פז לפתוח את העונה ב-0:3 לראשונה מאז 1992. ג'אבון ווקר עדיין מחפש את היארד הראשון שלו בתפיסה העונה. בבפאלו כולם בריאים, והבילס מקווים שהמשולש אדוארדס-לינץ'-אוואנס יזכיר ולו במעט את הימים של קלי-ריד-ת'ומאס. מותר לחלום, לא?

התחזית: והניצחון במשחק הקרוב אכן יזכיר את 1992. בפאלו תעלה ל-0:3


מינסוטה (2:0) - קרוליינה (0:2)

שני מחזורים בלבד לקח לבראד צ'ילדרס, מאמן הוייקינגס, להבין שטרוואריס ג'קסון הוא כנראה לא קוורטרבק העתיד שלו. אלא שהבעיה, מלבד העובדה שגאס "שיחקתי כבר בכל הקבוצות בליגה" פררוט יפתח במקום ג'קסון, היא שאדריאן פיטרסון סובל מפציעת ירך. הוא ישחק, אלא שכדי לא להעמיס עליו כמו במשחק מול אינדיאנפוליס, הויקינגים יצטרכו גם למסור, וכאן יתחיל כאב הראש של צ'ילדרס. הפנת'רס, מנגד, עשו את זה שוב ב"אופנה דרמטית" (אתם לא מתים על הביטוי האמריקאי הזה - dramatic fashion?) מול שיקגו וסביר להניח ששוב ייקלעו למשחק צמוד במטרודום.

התחזית: אי אפשר לסמוך על התקפה שמונהגת בידי פררוט. ניצחון לקרוליינה

בשקט בשקט, מאנינג

ניו יורק ג'איינטס (0:2) - סינסינטי (2:0)

אף אחד לא אמר את זה, אבל המאנינג ששיחק טוב יותר בשני המשחקים הראשונים של העונה הוא איליי. עם ביטחון של אלוף, מאנינג הצעיר נראה כמו בעל הבית גם כשפחות הולך, ולא כמו הקוורטרבק המבולבל שהיה עד לדצמבר שעבר. בסינסינטי חל תהליך הפוך - הקבוצה נראית גמורה, קרסון פאלמר שקע לתהומות וצ'אד ג'ונסון לא ראוי שנקרא לו צ'אד אוצ'ו סינקו.

התחזית: עד שלא יוכח אחרת, ימיו של מרווין לואיס בסינסינטי ספורים. ניצחון לג'איינטס


טנסי (0:2) - יוסטון (1:0)

הטקסאנס לא שיחקו בשבוע שעבר בגלל סופת "אייק", ולא בטוח שהנזק של הטקסאנס מסתכם בגג של "ריליאנט סטדיום". הניסיון של ניו אורלינס מסופת "קטרינה" ב-2005 מראה שפגיעה מנטלית יכולה לשבש עונה שלמה, שלא לדבר על כך שיוסטון יוצאת למשחק חוץ קשה בטנסי ואחריו לעוד משחק חוץ ואחריו תארח, אבל לא בטוח בכלל שב"ריליאנט סטדיום". בקיצור, הטקסאנס יכולים בכיף לפתוח עם מאזן 4:0, והדרך לשם עלולה להתקצר מול הטייטאנס, שצברו ביטחון בסינסינטי. אבל אתם יודעים מה?

התחזית: המשחק הראשון של ניו אורלינס אחרי "קטרינה" הסתיים בניצחון בשארלוט על קרוליינה. לפי האנלוגיה הזו, נלך על הטקסאנס


וושינגטון (1:1) - אריזונה (0:2)

זה יהיה דרבי. איזה דרבי, תשאלו? דרבי "שני המאמנים שאנחנו בעדם". מצד אחד, ג'ים זורן החביב, שבשבוע שעבר עשה בית ספר לכל המקטרגים, למד מהטעויות וניצח את ניו אורלינס. מצד שני, קן וויזנהאנט, שאמנם ניצח שתי נמושות, אבל נראה שעושה דברים יפים באריזונה, ולראיה הבחירה המשתלמת בקורט וורנר כקוורטרבק. יהיה משחק מעניין, חבל שלא משדרים לנו.

התחזית: ניצחון לאריזונה


אטלנטה (1:1) - קנזס סיטי (2:0)

וממשחק מרתק למפגש נמושות. הצ'יפס הם כנראה הקבוצה הכי גרועה בליגה, ולהרמן אדוארדס כבר לא נותר יותר מדי מה לעשות. אחרי הפציעות של דיימון היוארד וברודי קרויל, אדוארדס ישים את המפתחות בידי טיילר ת'יגפן הצעיר, ששיתף פעולה לא רע בשבוע שעבר עם התופס דוויין בואו, אבל מעבר לכך לא עשה משהו מרשים מדי. גם לארי ג'ונסון נראה כמו צל של עצמו, והעניינים יגעים בעיר הבר-בי-קיו. הפאלקונס, אחרי ניצחון על דטרויט במחזור הפתיחה, קיבלו שיעור מההגנה של טמפה ביי, ומאט ריאן ישמח לחזור הביתה ולשחק מול חבורה רכה יותר.

התחזית: ת'יגפן, באטלנטה? לא. ניצחון לפאלקונס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דנבר תצטרך גם הגנה (שעה ראשית - 23:05-23:15)

דנבר (0:2) - ניו אורלינס (1:1)

משחק אש צפוי במייל היי. הברונקוס נמלטו בעור שיניהם ובעזרת טעות שיפוט מהפסד ביתי לסן דייגו, הסיינטס שוב הראו שחסר להם הגרוש ללירה כשנכנעו לרדסקינס. שתי הקבוצות לא הציגו עד כה הגנות מבטיחות במיוחד, וזה אולי לא ייגמר 38:39 לברונקוס כמו בשבוע שעבר, אבל נקודות בהחלט יהיו כאן. במיוחד מעניינים הקרבות האוויריים בין קאטלר-מרשל-רויאל לבריס-שוקי-רג'י בוש (נו, מה לעשות? רץ אחורי הוא לא, לפחות הוא תופס כדורים). על הנייר יש עדיפות לדנבר, אבל אצל הסיינטס זה תלוי על איזה צד יתעוררו בבוקר.

התחזית: האם הברונקוס יבעטו בדלי או שיגיעו ל-0:3? יאללה, ניתן להם קרדיט. דנבר


סן פרנסיסקו (1:1) - דטרויט (2:0)

הסיבה היחידה שלניינרס יש ניצחון היא שלסיאטל אין תופסים. הסיבה היחידה שלדטרויט אין ניצחון היא... בעצם, מי צריך סיבה בדטרויט? הקבוצה הזו הסריחה, מסריחה ותסריח עוד הרבה בעתיד הקרוב. השאלה היא אם ג'יי טי או'סליבן יחגוג על הגנת הליונס כמו ארון רוג'רס בשבוע שעבר.

התחזית: אולי, אבל האריות ינצחו. דטרויט


סיאטל (2:0) - סט. לואיס (2:0)

עוד משחק נורא מתוצרת בית האימה של המערב. הסיהוקס, בלי תופסים, החזירו הביתה את קורן רובינסון הנורא, שהיה שומט כדורים בלי הכרה בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה. הראמס צריכים להתחיל להראות משהו, כי אם הם יצנחו למאזן 3:0, יכול מאוד להיות שכבר בשבוע הבא יהיה להם מאמן אחר.

התחזית: כמו להחליט אם לאכול גפילטע פיש או רגל קרושה, או בקיצור - איכס ויותר איכס. סיאטל


בולטימור (0:1) - קליבלנד (2:0)

שתי שאלות מהותיות בקליבלנד, כשכל תשובה בנפרד עשויה לתת פיתרון לשתיהן. האחת - האם דרק אנדרסון הוא פלא של שנה אחת ובקרוב נראה את בריידי קווין על המגרש בקליבלנד? השניה - מתי בריילון אדוארדס יפסיק לשמוט כדורים? אם הפיתרון לשאלה 2 הוא "ביום ראשון", יכול להיות שגם סוגיה מספר 1 תיפתר, רק שבכלל לא בטוח שאדוארדס ישחק, בגלל פציעת כתף המטרידה אותו. בכל מקרה, הרייבנס לא שיחקו בשבוע שעבר ויגיעו נינוחים, אם כי ימשיכו להציג התקפה מאותגרת.

התחזית: ניצחון ראשון לקליבלנד

שמח בלמבו

אינדיאנפוליס (1:1) - ג'קסונוויל (2:0) - 23:15

משחק טוב ומאתגר, שחבל שלא ישודר לנו. במפגש הזה מונחת העונה של הג'אגוארס על הכף, כי קשה לראות את שחקניו של ג'ק דל ריו יוצאים מפתיחה של 3:0. מצד שני, הם משחקים באינדיאנפוליס (עם דאלאס קלארק שצפוי לחזור), מול קבוצה שגם בשנותיה הגדולות הייתה להם הצלחה יחסית. מצד שלישי, כמו שהם נראים, זה אכן יהיה 3:0. מצד רביעי, כמו שהקולטס נראים זה בכלל לא בטוח. מצד חמישי, הגיע הזמן להפסיק לקשקש ולתת הימור.

התחזית: בקושי בקושי, אבל מאנינג והחבר'ה ירשמו ניצחון ראשון ב"לוקאס אויל סטדיום"


פילדלפיה (1:1) - פיטסבורג (0:2) - 23:15

איזה דרבי חם יהיה לנו ב"לינקולן פייננשל". בשבוע שעבר חשפו האיגלס חולשות בהגנה של דאלאס, אבל דונובן מקנאב שוב הצליח להגיע רק לפי הבאר. מול הסטילרס הוא ייתקל בהגנה קשוחה, כשהפעם סביר להניח שאם יתפוס דשאן ג'קסון את הכדור לפני האנדזון, הוא גם ייכנס אתו פנימה. הפלדות הציגו הגנת וינטאג' בקרב החפירות בקליבלנד, ויפעילו הרבה את ווילי פארקר, שרשם שני משחקים מוצלחים, על הקרקע.

התחזית: כשמדברים על שליטה בשעון, מדברים על פיטסבורג. ניצחון לסטילרס


דאלאס (0:2) - גרין ביי (0:2) - ליל ראשון, 3:15

איזה משחק, ווהו! ארון רוג'רס הוכיח בשבוע שעבר בדטרויט שהפאקרס עברו באופן סופי לידיו, ויפגוש את הקבוצה שכל כך רדתה בברט פארב בשנות ה-90 וגם בשנה שעברה. במשחק ההוא, אגב, בו ניצחו הקאובויס 27:37, ורוג'רס החליף את פארב והיה אפקטיבי. עם פארב הייתה גרין ביי 9:0 בדאלאס אבל 0:2 בלמבו פילד, והמשימה של הקוורטרבק החדש היא להמשיך את המסורת הביתית. הקאובויס נחשבים עדיין לפייבוריטיים לזכיה בסופרבול, אבל המשחק מול פילדלפיה הראה להם שהדרך לשם לא תהיה קלה. מה שבטוח הוא שכדאי להישאר ערים בראשון בלילה.

התחזית: ניצחון ל... המממ... הממממ... דאלאס


סן דייגו (2:0) - ניו יורק ג'טס (1:1) - מאנדיי נייט, 3:30

ואם כבר דיברנו על פארב, מה יותר טבעי מלסגור אתו את המחזור? אחרי אכזבת השבוע שעבר מול ניו אינגלנד, האקדוחן יוצא למשחק לא קל בדרום קליפורניה. שאלת המפתח בצ'ארג'רס נעה סביב בריאותו של לדניאן טומלינסון הפצוע, שהחמיץ את אימון יום שישי וכרגע נראה שלא ישחק. אם ינוח, יפתח במקומו דארן ספרולס שהרשים בהפסד לדנבר. צפו להמשך שיתוף פעולה אווירי בין פיליפ ריברס לכריס צ'יימברס.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully