וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס פייזר נחתך ממכבי תל אביב

19.9.2008 / 16:25

סגנית האלופה החליטה לחתוך את הפורוורד, שנפצע בפברואר ומאז לא הצליח להתאושש. פייזר: "רציתי לחזור, חבל שכך זה הסתיים"

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) לפורוורד מרכוס פייזר על שחרורו מהקבוצה, כך נמסר מהמועדון.

פייזר, שחתם במכבי בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים, נפצע בברכו בצורה קשה בפברואר האחרון, במהלך משחק חוץ מול אולימפיאקוס פיראוס. במהלך ניתור לטבעת התנגש בשחקן יריב, נחת בצורה לא טובה על רגלו הימנית ונפגע בברכו בצורה קשה. בבדיקות שנערכו אובחן קרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס, מה שכמובן סיים עבורו את העונה, ובדיעבד גם את הקדנציה הקצרה במכבי. יש לציין כי גם בעבר סבל פייזר מבעיות קשות בברכיו ובקרסולו.

פייזר עבר מספר ניתוחים בברכו ובחודשים האחרונים עסק בשיקום. לפני כשבועיים שב ארצה ועבר בדיקות MRI נוספות, שהראו כי הוא זקוק למספר חודשי החלמה נוספים. זמן קצר לאחר מכן קיבל פייזר הודעה על פטירת אימו ושב לארה"ב, שם שהה בשבועיים האחרונים. היום, כאמור, קיבל הודעה על שחרורו. ב-15 משחקי יורוליג סה"כ העמיד פייזר ממוצעים של 11.5 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. "זהו נושא משפטי ואנחנו מעדיפים שלא להרחיב עליו את הדיבור, אבל השחקן אכן שוחרר", מסר יו"ר המועדון, שמעון מזרחי.

"חבל לי שככה זה הסתיים, רציתי לחזור לישראל", אמר פייזר לוואלה! ספורט. "אהבתי את המדינה, אהבתי את האנשים וציפיתי לשוב לקבוצה. מעבר לכך אני לא יכול להגיב בשלב זה".

בכך, למעשה, נותרת מכבי עם קו קדמי הכולל את רודני ווייט, ד'אור פישר, אסטבן באטיסטה, יניב גרין וליאור אליהו.

חגאי: "המחנה בצפון תרם לנו הרבה מאוד"

בינתיים, מכבי תל אביב סיימה את מחנה האימונים המקוצר שערכה בימים האחרונים בצפון, וכבר לפנות בוקר יום ראשון תמריא למוסקבה, שם תיקח חלק בטורניר גומלסקי יחד עם המארחת ואלופת אירופה צסק"א, פנאתינייקוס אתונה וז'לגיריס קובנה. יריבתה הראשונה של מכבי, ביום שני, תהיה אלופת יוון. ביום רביעי תערוך מכבי משחק נוסף. ממוסקבה תמשיך מכבי ללובליאנה, סלובניה, שם תשתתף בטורניר נוסף, שיכלול את המארחת אולימפיה, פנרבחצ'ה-אולקר ופנאתינייקוס.

שחקני נבחרת ישראל, עומרי כספי וליאור אליהו, יצטרפו לנסיעה. יניב גרין, הסובל מכאבים בברכו, בספק. מי שלא ימריא עם הקבוצה הוא הפורוורד רודני ווייט, שעדיין לא שב לאימונים מאז נפצע בעינו לפני קרוב לשבועיים. ווייט יערוך בדיקות נוספות בתחילת השבוע הבא ורק אז יצטרף לחבריו, אך לא צפוי לקחת חלק במשחקים.

"המחנה בצפון תרם לנו הרבה מאוד", אמר היום (שישי) עוזר מאמן מכבי, רועי חגאי. "הוא גיבש אותנו בכל הרמות, למרות שבהחלט הרגשנו בחסרונם של שחקני הנבחרת. מקצועית עבדנו טוב מאוד. התאמנו פעמיים ביום ובסך הכל עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו. עבדנו הרבה על משחק ריצה, דבר שמשתפר מאימון לאימון. יש לנו הרבה שחקנים שאוהבים לרוץ, כמו קרלוס ארויו, טריי סימונס ואחרים. גם עם משחק ההגנה שמנו דגש גדול, ובעצם זה הדבר שנתמקד בו יותר מכל בטרום העונה. יש עוד דברים לשפר, אבל אנחנו מתקדמים".

באשר לטורניר גומסלקי הוסיף חגאי כי "קודם כל, המטרה שלנו בנסיעה היא להסתכל על עצמנו ולהמשיך בשיפור. הקבוצות שמשחקות בטורניר הן מהאריות של אירופה, והיתרון שלהן עלינו הוא שהן לא ערכו שינויים קיצוניים בסגל, שרץ יחד כבר כמה שנים, במיוחד פאו וצסק"א. בשורה התחתונה הטורניר יהווה מדד טוב עבורנו, שיראה לנו איפה אנחנו נמצאים היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully