וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-בית"ר: זנדברג עשוי לפתוח במקום טל

אסף שקד ודור בלך

19.9.2008 / 13:53

מאמן בית"ר ראובן עטר צפוי לערוך שינוי בהרכב. עידן ורד: "יהיה מוזר לשחק נגד הקבוצה של אבא". הכח ודהאן מאמינים שאפשר להפתיע

בית"ר ירושלים ערכה ביום שישי בבוקר את האימון המסכם לקראת משחקה בשבת מול הכח עמידר רמת גן באצטדיון וינטר. לאחר שתי תוצאות התיקו המאופסות שהשיגה הדאבליסטית, בבירה רוצים לרשום ניצחון ראשון העונה ולצאת לדרך חדשה לאחר החודשיים הלא קלים שעובר המועדון. הגעתו של הבעלים ארקדי גאידמק לבית וגן באמצע השבוע, העירה מעט את השחקנים, שבלי קשר לביקור, יצאו מעודדים מהיכולת שהציגו מול מכבי תל אביב, אך לא מהתוצאה.

ביומיים האחרונים חזר תומר בן יוסף, שסבל בתחילת השבוע מכאבי גב, אך בסופו של דבר לא ייכלל בסגל בגלל כאבים. שמעון גרשון, שספג ביקורת קשה מגאידמק מיד לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, יקבל את הקרדיט בהרכב.

המאמן ראובן עטר צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהשוואה להרכב שהציב מול מכבי תל אביב, כשמיכאל זנדברג, שפתח על הספסל, צפוי לשחק כקשר שמאלי על חשבון עידן טל, שכנראה ירד לספסל. בעקבות חזרתו של זנדברג להרכב, יוסט דאריו פרננדס למרכז הקישור. לגבי יתר שחקני הקישור, לא נראה שעטר יערוך שינויים. היכולת הטובה של אבירם ברוכיאן הפכה אותו לבאנקר, ואילו פרננדס ודרק בואטנג, שגילו גם הם יכולת טובה מול מכבי תל אביב, ימשיכו להיות עמודי התווך במרכז השדה.

בית"ר תפתח שוב עם שני חלוצים, כשכאן עומדת בפני עטר התלבטות בין עמית בן שושן, ברק יצחקי וטוטו תמוז. השניים האחרונים פתחו מול מכבי, אבל לא השכילו לכבוש. יתכן כי בעקבות כך יזכה דווקא עמית בן שושן בחולצת ההרכב. אגב, עזיבתו של סבסטיאן אבראו התקבלה ברגשות מעורבים אצל שחקני החוד. בעוד שחלק נשמו לרווחה בגלל הצמצום על התחרות בהרכב, היו כאלה שהתאכזבו כי קיוו לשתף פעולה עם האורוגוואי במשחקי הליגה.

המשחק המסקרן לא יפגיש רק את מנג'ר הכח דודו דהאן מול האקסית לשעבר, אלא גם את הקשר הצעיר עידן ורד שיפגוש את הקבוצה בה גדל וששייכת לאביו, נמרוד ורד. למרות שוורד עדיין נמצא בגיל נוער, החליטו בצוות המקצועי של בית"ר להזמין אותו לסגל הבוגרת. לפיכך ורד לא ייקח חלק במשחק הנוער ביום שבת בבוקר מול עירוני ראשון לציון.

"קודם כל אף אחד לא מבטיח לי שאשחק, כך שהכול תלוי גם במאמן", אמר ורד הצעיר. "אם זה יקרה זה יהיה מוזר מאוד לשחק מול הקבוצה של אבא והקבוצה בה גדלתי, אבל אעכשיו אני שחקן בית"ר. זו קבוצה שמאוד התחברתי אליה, כך שזה מה שמעניין אותי עכשיו. אבל שוב, זה יהיה מוזר, וייקח לי בטח כמה רגעים לעכל את זה".

הבוקר, לפני פתיחת האימון, הוחלפו הרכבים של השחקנים למודל חדש על ידיד הספונסר החדש של המועדון, 'חברת אלדן'. בניגוד לשלוש השנים הקודמות בהם היו יכולים השחקנים לבחור את צבע הרכבים, השנה הוחלט בהנהלה כי כל הרכבים יהיו מאותו הסוג, 'מזדה 3', ובאותו הצבע, אפור-עכבר. מומי דהאן, סמנכ"ל אלדן, אמר לאחר שדרוג הרכבים: "אנחנו שמחים מאוד לשדרג את רכבי השחקנים לשנה החדשה. אנחנו מאחלים לקבוצה עונה מוצלחת ופורייה במיוחד".

הרכב משוער בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (עידן טל), ברק יצחקי (עמית בן שושן), טוטו תמוז.

דהאן לשחקניו: "אנחנו באים לנצח"

בהכח עמידר רמת גן דרוכים למשחק מול האלופה, כשהמנג'ר דודו דהאן העביר לשחקניו תדריך מדוקדק על בית"ר וחולשותיה באימון המסכם שנערך ביום שישי בשעות הצהריים. דהאן אמנם חוזר לקווים לאחר חודש וחצי של הרחקה, אבל האוהדים הסגולים ימשיכו לשבת ביציע המזרחי, אליו הועברו על מנת לפנות לדהאן את היציע שקרוב לספסלי הקבוצות.

לזכות דהאן יעמוד סגל מלא, לאחר חזרתו של חיים פונטרמולי מהרחקה. פונטרמולי יחזור לעמדת המגן הימני, וישראל ראש לעמדת הבלם. קאן ג'מה, שפתח מול בני יהודה בעמדת הבלם, יעלה לעבות את הקישור, כשברק בדש חוזר גם הוא להרכב ויפתח לבדו בחוד. "תיקו זו תוצאה טובה, אבל אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח", אמר דהאן לשחקניו.

על אף שקיבלו את היציע הקטן, אוהדי הכח לא מתכוונים לוותר והדפיסו 500 חולצות סגולות שיחולקו לאוהדים, יחד עם בלונים ודגלים בצבעי המועדון. לנוכח הקהל הרב חתמו בהכח על הסכם אימוץ חד פעמי עם חברת "עידנים תשתיות".

הרכב משוער הכח עמידר רמת גן: רוברט באדג'י, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, קאן ג'אמה, עידן וייצמן, גל לוי, מייקל טוקורה, איב ג'ידה, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully