וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-נתניה: אחת מתחזקת בחוד, השנייה מדולדלת מאוד

יצחק סולומון ודור בלך

19.9.2008 / 12:14

החלוץ הליטאי רוברטאס פוסקאוס הרשים בשני אימונים וחתם. בסכנין מתלהבים: "הוא יהיה תוספת כוח משמעותית". מתיאוס החליט לפתוח עם בה

שני אימונים בלבד הספיקו למאמן בני סכנין, פרדי דוד, כדי להבין שמצא חלוץ ברמה גבוהה, וכדי להחתים את החלוץ הליטאי רוברטאס פוסקאוס. הליטאי שיחק בעונה שעברה ברוסטוב הרוסית, ובעבר בזניט סנט פטרסבורג והמבורג הגרמנית. לאחר שעבר את הבדיקות רפואיות בהצלחה, החליט דוד להחתימו. "הוא יהיה תוספת כוח משמעותית להתקפה שלנו", מתלהבים בסכנין.

פוסקאוס לא יוכל לשחק מול נתניה, אבל יעמוד לרשותו של דוד בשבוע הבא, יחד עם רכש חדש נוסף, אבודו אוקצ'ה. אושרי גיטא יאבד את מקומו בהרכב, הסרבי דרקו דרייניץ ישוחרר.

לאחר פתיחת עונה לא מוצלחת, שכוללת נקודת ליגה אחת משני משחקים, ומאזן לא מחמיא של אפס שערי זכות, מבקשים בבני סכנין להשיג ניצחון ראשון מול מכבי נתניה במשחק 'הבית' באצטדיון קריית אליעזר, לאחר שבאצטדיון דוחא לא תוקנו הליקויים והקבוצה נאלצה להמשיך לנדוד.

המאמן פרדי דוד קיים ביום שישי את האימון המסכם, בו תרגל את ההרכב שצפוי לעלות. המסר של דוד לשחקנים היה ברור: צריכים למחוק את חרפת המשחק במחזור הקודם מול מכבי פתח תקווה, משחק אותו היושב ראש מאזן גנאים הגדיר כגרוע ביותר של הקבוצה בשנתיים האחרונות. גנאים שוחח עם השחקנים ואמר להם: "בשבוע שעבר היה לנו משחק גרוע, בואו נחזור לעצמנו ונזכיר את סכנין של העונה שעברה".

"מכבי נתניה קבוצה טובה, אנחנו נותנים להם את כל הכבוד שבעולם, אבל חייבים להתחיל לצבור נקודות", אמר הקפטן והשוער מאיר כהן. "זה לא הולך להיות קל, אבל אני מאמין בחברים שלי שילחמו על המגרש כדי לנצח. פשוט אין לנו ברירה אחרת".

מהרכב סכנין ייעדר הבלם המורחק טל חן והמגן הפצוע בסאם גנאים, כשבסכנין מקווים כי יהיה כשיר בשבוע הבא. את מקומו של חן ימלא השחקן המקומי עלא אבו סאלח. במקומו של גנאים ימשיך לשחק איתן עזריה. החלוץ אוקוצ'ה, שסגר השבוע בקבוצה, לא יוכל להשתתף במשחק, בשל התנגדותה של קבוצתו לשעבר, מכבי נתניה, החלטה שעוררה זעם רב בסכנין.

בקבוצה זועמים על עיריית סכנין, בשל העובדה שהליקויים באצטדיון דוחא לא תוקנו, וזה משחק הבית השני העונה שהקבוצה נאלצת לשחק באצטדיון קריית אליעזר. הקפטן כהן: "כוחנו בעונה שעברה היה בביתנו. כל אחד יודע עד כמה דוחא הוא מגרש ביתי, ובקריית אליעזר אנחנו מאבדים את יתרון הביתיות".

הרכב משוער בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, עלא אבו סאלח, איתן עזריה, מזואה אנסומבו, יניב לוזון, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אושרי גיטא, דרקו דרייניץ.

רק בה, וכבר יפתח

נתניה מגיעה למשחק מול בני סכנין אחרי ניצחון על הפועל פתח תקווה, אבל כמעט ללא חלוצים בסגל. תיירי טאזמטה עדיין פצוע, פרנסיס קיויו בגרמניה ואובודו אוקוצ'ה, ששוחרר השבוע כבר סיכם בסכנין. אלא שבנתניה לא לוקחים סיכונים ולא חתמו על טופס השחרור שלו על מנת שלא ישחק מולם. "זה קצת מגעיל, אבל ברור שאם הוא היה משחק נגדנו הוא היה כובש, ככה זה תמיד", סיפר שחקן בכיר בקבוצה.

בעקבות מצבת החלוצים המדולדלת של הקבוצה שוחח מתיאוס עם החלוץ ששב ג'ורג' בה ושאל אותו האם הוא מצוי בכושר משחק. בה טען שרק לכ-60 דקות, ומתיאוס החליט להציבו כחלוץ ואמר שיחליפו במהלכה של המחצית השנייה.

בקישור, אלמוג כהן, שסחב פציעה בכף רגלו מהמשחק מול הפועל פתח תקווה, נמצא כשיר והוא יפתח במרכז. המאמן הגרמני אף החליט לתת את המפתחות בידיו של רביד גזל, על חשבונו של של טל מעבי. בהגנה, זאב חיימוביץ', שגם היה בספק, יפתח, לאחר שנמצא כשיר.

הרכב משוער מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאב חיימוביץ', לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל, פרנסמן ביוואן, אלמוג כהן, שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully