וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן מפיק לקחים

קרן שמש

19.9.2008 / 12:00

טלקיסקי מציג יכולת חלשה בתקופה האחרונה, והוא עלול למצוא עצמו על ספסל הפועל ת"א. אביחי ידין צפוי לתפוס מקום של קבע בהרכב

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון שחרור לאחר ההפסד אמש לסנט אטיין הצרפתית במסגרת גביע אופ"א (2:1). אווירה לא נעימה שוררת במועדון, אך למרות שהאדומים יודעים כי הסיכויים לעלות לשלב הבתים נמוכים, הם משתדלים שלא לאבד תקווה. "יש עוד משחק ככה ששום דבר לא גמור, אי אפשר לדעת מה יהיה, אסור לוותר מראש. נכון שלא פשוט ואפילו מאוד קשה אבל דברים כאלו קורים, אסור לאבד את התקווה." אמר אחד השחקנים בקבוצה.

הפועל תל אביב תחל בשבת בהכנות לקראת משחק הליגה מול עירוני קריית שמונה. אלי גוטמן, מאמן האדומים, צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב ונראה כי דמיטאר טלקייסקי שמציג יכולת חלשה במשחקים האחרונים עלול למצוא עצמו על הספסל, "עובר עליו משהו, ללא ספק. אין מה לעשות לאנשים יש תקופות לא טובות, כולנו מקווים שהוא יתעורר ויחזור לעצמו." אמר אחד השחקנים בקבוצה.

אביחי ידין שערך אמש הופעת בכורה במדים האדומים, צפוי לקבל מקום בהרכב של גוטמן, ידין שהגיע להפועל עם פציעה, נכנס בתחילת השבוע לאימונים מלאים והוא צפוי לפתוח במשחק הליגה הקרוב של האדומים.

מאהרן לאלה, שנכנס במחצית השנייה והיה אחראי לשער האדומים, מציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, אחד השחקנים בקבוצה התייחס ואמר: "הוא נכנס וזה עושה טוב לקבוצה, חייבים לתת לו יותר דקות משחק". לאור היכולת שהציג במשחק, יתכן שלאלה יקבל מקום בהרכב על חשבנו של ערן זהבי.

אוהדי הפועל תל אביב מתקשים להתרגל לשיפוץ שעבר האצטדיון הביתי בלומפילד, חלק מהכיסאות החדשים שמילאו את השערים נשברו לאחר שאוהדים עמדו עליהם. עדיין לא ברור אם הפועל תל אביב תתבקש לשלם עבור הנזק.

העיתונות הצרפתית משבחת את משחק סנט אטיין אמש בבלומפילד, לאחר שהירוקים ניצחו את הפועל והביאו נחת לאוהדים. 26 שנים מחכה סנט אטיין להזמנות לשחק במפעל, ואמש, מול 150 אוהדים שעשו את דרכם לישראל, היא עשתה צעד גדול להשלמת המשימה. "חזרה מושלמת, עם אמונה אפשר להגיע רחוק", פרגנה התקשורת הצרפתית, שוראה בהפועל תל אביב הפועל תל אביב קבוצה חלשה, "זה היה משחק שהיה צריך להיגמר בניצחון גדול יותר לסנט אטיין". נראה כי מבחינת הצרפתים כרטיס הכניסה לשלב הבתים נמצא בידיים שלהם, "יהיה קשה להפועל תל אביב להשיג תוצאה טובה בצרפת, כמעט בלתי אפשרי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully