וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי לוזרס

19.9.2008 / 11:00

הברוורס שמטו עוד משחק, הפסידו 7:6 לקאבס ועם הניצחונות של הפיליז והמטס מתרחקים מהפלייאוף. ערב גדול ללונגוריה מהרייז

שיקגו קאבס - מילווקי 6:7

יכול מאוד להיות שזה סוף הסיפור של הברוורס העונה. מילווקי שמטה יתרון 2:6 באינינג התשיעי, לא ניצלה מצב הבקעה נוח ב-12 ועם הניצחונות של פילדלפיה וניו יורק מטס, גם הויילד קארד מתחיל להיות מחוץ להישג יד. שגיאה של ריאן בראון העלתה באינינג התשיעי שחקן לבסיס, ואז החלה כל הפארסה, שהסתיימה בהומר משווה בן שלוש ריצות של ג'ובאני סוטו על סלומון טורס הגרוע - 6:6. שלושה אינינגים מאוחר יותר הייתה לברוורס הזדמנות לתקן, אבל הם לא ניצלו מצב של שחקן על הבסיס השני והשלישי, קרי ווד יצא מהפלונטר וניצח בזכות סינגל של דרק לי. מספר הקסם של הקאביז הוא שניים, מה שאומר שאם ינצחו הלילה את סט. לואיס והברוורס יפסידו לסינסינטי - הם רשמית בפלייאוף.


וושינגטון - ניו יורק מטס 7:2

המטס, בינתיים, הגדילו את יתרונם על הברוורס ל-1.5 משחקים בקרב על הויילד קארד, והתסריט לפיו גם הם וגם הפיליז יהיו בפלייאוף נראה מציאותי מאוד. יוהאן סנטנה הכיש שמונה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, בריאן שניידר, שאוהב לחבוט באקסית, ירה לשני הומרים. טים רדינג עם ההפסד.


פיטסבורג - לוס אנג'לס דודג'רס 4:3

ג'יימס לוני חבט לסינגל באינינג ה-12, ולוס אנג'לס הצליחה לאחוז בשיניים ביתרון 3.5 המשחקים שיש לה על אריזונה. סקוט פרוקטור זכה בניצחון וג'ונתן ברוקסטון בשמירה, קרייג הנסן עם ההפסד.


אטלנטה - פילדלפיה 4:3

הפיליז בגרוב מטורף, ולא רק ממשיכים את המומנטום בבית המזרח, גם מגדילים את הפער ממילווקי לשני משחקים בקרב על הויילד קארד, הפרש משמעותי בשלב זה של העונה. למרות חודש איום, פאט ברל חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השישי והעניק ניצחון לקול האמלס. שמירה מספר 38 ב-38 הזדמנויות לבראד לידג'. הומר לקייסי קוצ'מן באטלנטה, הפסד למייק המפטון.


אריזונה - סן פרנסיסקו 2:3

ההתקפה של הדיאמונדבקס עדיין לא עובדת, אבל לפחות ההגשה כן. אריזונה פירקה מוקש מסוכן בדמות טים לינסקאם, שההפסד (הרביעי העונה) פגם בסיכויי הסיי יאנג שלו, אבל לא ההופעה המשובחת של שמונה ושישה. לרוע מזלו של לינסקאם, מולו עמד רנדי ג'ונסון, שעם שבעה וארבעה ממשיך בכושר האדיר וקצת חבל אם לא יהיה בפלייאוף. שמירה לצ'אד קוולס, הומר לבנג'י מולינה בסן פרנסיסקו.


יתר המשחקים ב-NL:

פלורידה - יוסטון 1:8
סינסינטי - סט. לואיס 5:4

לונגוריה חם, הרייז מתקררים

טמפה ביי - מינסוטה 11:8

זה היה אמור להיות הערב של אוואן לונגוריה, שרק בשבוע שעבר חזר מפציעה והלילה הפציץ עם שלושה הומרים. אלא שהקלוזר דן ווילר גדע את השמחה, ועם ארבע ריצות שנתן, בהן הומר לאלכסי קאסייה, באינינג התשיעי, הטווינס הפכו מפיגור 8:6 ליתרון 8:10, הוסיפו ריצה ושמרו על סיכויי העליה מהבית, כשהם מגלחים את הפער מהוייט סוקס ל-1.5 משחקים. אדי גווארדאדו זכה בניצחון וג'ו ניית'ן בשמירה, ווילר עם ההפסד. הומרים גם לקרלוס פניה ולדיונר נבארו מטמפה ביי, שיתרונה על פני בוסטון צומק גם הוא ל-1.5 משחקים.


ניו יורק יאנקיז - שיקגו וייט סוקס 2:9

מייק מוסינה שמר על סיכוי קלוש לסגור עונה ראשונה בקריירה של 20 ניצחונות, כשהגיש שישה וארבעה ונעזר בערב גדול של בובי אבריו כדי לרשום את ה-18 שלו. אבריו חבט לשני הומרים וסיים עם שישה ריביז, כשהוא מנחיל לחאווייר ואסקז את ההפסד. פול קונרקו עם הומר לשיקגו, הגרביים לא הצליחו להוציא את המיטב מהסדרה ומסובכים בקרב על הבית.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 6:4

הפעם לא נראה היה שהאיינג'לס עושים בכוונה, אבל חוזה ארדונדו כל כך גרוע, שלמרות שנכנס ביתרון 0:6 אחרי הופעת פנינה של ג'ו סונדרס (שבעה וארבעה), מילא את הבסיסים, עשה צרות ונתן לפרנסיסקו רודריגז אפשרות לשמירה ה-59 שלו. זה אכן קרה, והאיינג'לס נמצאים כעת ביתרון של שני משחקים על טמפה ביי בקרב על ראשות ה-AL לפלייאוף. קנדרי מוראלס, ברנדן ווד ומייק נאפולי חבטו להומרים לאיינג'לס, שימו לב - על ארבע הגשות של קית' פולק באינינג השביעי. ג'וש אאוטמן עם ההפסד.


יתר המשחקים ב-AL:

קנזס סיטי - סיאטל 0:12
טורונטו - בולטימור 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully