וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון מרשל שוב מסתבך

19.9.2008 / 0:56

התופס של דנבר מואשם כי היכה את חברתו והפך לה את הדירה. הוקיולי "הרוס", פיטרסון פצוע בשריר הירך ולא ברור אם ישחק מול קרוליינה

ברנדון מרשל, התופס של דנבר ברונקוס, רק חזר מהשעיה של משחק אחד, וכבר הוא מוצא את עצמו במרכזה של צרה נוספת. מרשל מואשם כי ב-4 בספטמבר זרק את חברתו על המיטה בדירתה בג'ורג'יה, היכה אותה והפך לה את הבית. בדנבר סירבו להגיב, אולם דובר הליגה, גרג איילו, אמר כי התופס עלול להיענש שוב. "נמשיך לעקוב אחרי המקרה וננהג כפי שאנחנו צריכים בהתאם למדיניות הליגה". זו הייתה שנה סוערת למרשל, שכבר שבר את ידו באביב האחרון בגלל שקית של מקדונלד'ס ולאחר מכן הודה בנהיגה בשכרות והושעה לשלושה משחקים, עונש שהומתק למשחק אחד, באוקלנד, אותו החמיץ השחקן.

אד הוקיולי, השופט שהושעה בעקבות הטעות שהכריעה את המשחק בין סן דייגו לדנבר ביום ראשון, לקח את ההחלטה להורידו זמנית ממשרת השופט הראשי בצורה קשה. "הרגשתי אומללות", כתב הוקיולי, 19 שנים בליגה מתוכן 17 כשופט ראשי, לאוהדי הצ'ארג'רס. מייק פריירה, המפקח על השופטים, אמר: "הוקיולי הרוס. ניסיתי לתמוך בו ככל שיכולתי, אבל אין מה לעשות, למי ששופט בליגה 17 שנה קשה להתמודד עם טעויות כאלה". הטעות של הוקיולי נרשמה ברבע הרביעי ביתרון 31:38 לסן דייגו, כשג'יי קאטלר שמט את הכדור בבירור, אולם הוקיולי פסק על מסירה לא מושלמת. בהילוך החוזר הוא נוכח בטעותו, אולם מכיוון שהמהלך הוכרז כ"מת" (שריקה שבאה עם סיומו) לא יכול היה לתת את הכדור לצ'ארג'רס. הכדור נשאר אצל דנבר, שהבקיעה טאצ'דאון וניצחה במהלך של שתי נקודות 38:39.

דווין הסטר, התופס ומחזיר הבעיטות של שיקגו, סובל מקרע בסחוס באזור הצלעות. עדיין לא ברור אם הוא ישחק ביום ראשון מול טמפה ביי. גם אדריאן פיטרסון, הרץ האחורי של מינסוטה, פצוע בשריר הירך והחמיץ אימון. לא ברור אם ישחק מול קרוליינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully