וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "התוצאה לא משקפת"

קרן שמש

18.9.2008 / 21:25

כנראה שמאמנה של הפועל ת"א, זוכר יותר טוב את סוף משחק ההפסד 2:1 לסנט אטיין: "זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב יצאה מהמשחק הערב (חמישי) מול סנט אטיין (2:1) בתחושה של אכזבה, האדומים קיוו לשמור על שער נקי אך התקשו לעשות זאת, אלי גוטמן, מאמן האדומים נראה עצבני ומותש בסיום המשחק וכשהוא סובל מכאבי גב ערך מסיבת עיתונאים. הפועל תל אביב חסכה משחקניה את העמידה בפני התקשורת ומסיבות השמורות עימה סירבה לאפשר לשחקנים להתראיין כמקובל בסיום המשחק.

שחקני הקבוצה יצאו מהמשחק בתחושה מעורבת, אכזבה מהתוצאה אך יחד עם זאת היו פרקים בהם הרגישו כי הציגו משחק ראוי. הקהל כנראה לא חש זאת, 8,000 צופים שהגיעו הערב לצפות באדומים בחרו לקרוא קריאות בוז ליגאל אנטבי שהציג יכולת חלשה. "היה משחק חלש לאנטבי וטלקייסקי". אמר אחד השחקנים בקבוצה והוסיף: "גוטמן ניסה להעיר אותנו במחצית וביקש ריכוז, אבל אסור לשכוח שבסופו של דבר סנט אטיין היא קבוצה טובה יותר, זה לא היה פשוט לשחק מולם".

שוער המשנה של האדומים יניב מזרחי לא נכלל בסגל היום ואת מקומו תפס, יונתן אוסגי שוער הנוער של הפועל תל אביב. מזרחי קיבל לפני כמה ימים זריקה, האדומים לא דיווחו על כך לאופ"א בזמן ואלו לא אישרו לשחקן להיות בסגל הקבוצה משום שהזריקה הכילה חומר שלא מאושר על ידי המפעל.

ביום שבת תחל את ההכנות למשחק הליגה, "אנחנו מרגישים את הלחץ", אמר שחקן בקבוצה. " חבל שהפסדנו היום זה יכול לתת לנו אנרגיות טובות להמשך, עכשיו עם הבאסה ממשיכים בהכנות לליגה, אבל אין מה לעשות".

גוטמן: "זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד"

"אני דווקא חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב". אמר גוטמן בסיום. לא ממש ברור למה גוטמן מתכוון, כי לפי מה שקרה על המגרש, הצרפתים היו צריכים לסגור עניין בפרק הזמן הזה. בפועל, הם אמנם השיגו שער נוסף, אבל גם ספגו ממהראן ללה לקראת הסיום.

"לא עשינו את הפעולה האחרונה", המשיך גוטמן כשהתייחס למחצית הראשונה והוסיף: "יריב טוב יודע לשמור, הם שיחקו הגנה טובה והבקיעו שער מההזדמנות הראשונה שלהם". על המחצית השניה אמר מאמנה של הפועל תל אביב: "שינינו שיטת משחק, וגם השער השני שספגנו נבע מטעות שלנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה, התוצאה לא משקפת. זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד אותו. אם מישהו עשה אותנו פייבוריטים זה בסדר, אבל אני ידעתי מול מי אנחנו משחקים".

גוטמן התייחס לדמיטאר טלקיסקי, ששוב איכזב ואף הוחלף בדקה ה-60: "היכולת שלו לא כתמול שלשום. גם הוא מודע לזה, וגם אנחנו. אני מקווה שכמה שיותר מהר הוא יחזור ליכולת של השנה שעברה".

מאמן סנט אטיין לורן רוסי אמר בסיום: "צריך לקחת את משחק הגומלין ברצינות, להפועל היו כמה מצבים לקראת הסוף. החום השפיע על המשחק והשחקנים מותשים. אנחנו טסים חזרה הביתה עם אנרגיות נוחות. הפועל תל אביב היא מזכרת טובה עבורנו". רוסי נשאל אם הוא רואה את קבוצתו כבר בשלב הבתים באופ"א ואמר: "בכלל לא, הגול השלישי היה חסר כדי לסגור את העניין. המשחק הבא יתנהל בצורה זהירה".

שחקן סנט אטיין לורן פראן אמר בסיום המשחק: "הפועל חזרה למשחק וזה לא הספיק לה. זה לא אומר שמחכה לנו משחק קל בבית. יש סיכויים להפועל תל אביב, אנחנו צריכים להיזהר ומאמינים שעם הקהל שלנו בבית יהיה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully