וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק וורנדל, אלוף העולם לשעבר בסקי, שוקל להיות יועץ בנתניה

דור בלך

18.9.2008 / 19:38

פרנק וורנדל, אלוף העולם לשעבר בסקי, יחליט בקרוב האם להצטרף כיועץ מנטאלי למכבי נתניה: "אני אוהב את ישראל ואת לותר מתיאוס"

מכבי נתניה ממשיכה לעורר עניין, ולאו דווקא על הדשא. פרנק וורנדל, אלוף העולם לשעבר בסקי ומחזיק מדלית הכסף מאולימפיאדת החורף בקלגרי 1988, אשר נכח במשחקה של נתניה מול הפועל פ"ת וקיבל הצעה לשמש כמאמן המנטלי של המועדון, צפוי להיפגש עם דניאל יאמר בעוד כשלושה שבועות ויחד להחליט אם ואיך להוציא את התפקיד אל הפועל.

וורנדל הוא חבר קרוב של לותר מתיאוס, אשר דיבר איתו על האפשרות שיגיע איתו ארצה כבר בשנה שעברה כשרק היה במו"מ עם נתניה. הגולש המצטיין מעולם לא עסק בכדורגל, אך גם אחרי שפרש מהסקי נשאר בתחום הספורט כיועץ ובבעלותו רשת מכוני כושר בגרמניה.

"אני אוהב את ישראל ואני אוהב את לותר", סיפר וורנדל לוואלה! ספורט הערב (חמישי). "זו הצעה מאוד מעניינת שמאוד מושכת אותי, אבל עדיין מוקדם מדי כדי לדעת. בנתיים זו רק הצעה שנזרקה לאוויר. אני רק יכול להגיד שאם זה כן ייצא לפועל, אני בטוח שהניסיון שלי יחד עם הניסיון והיכולת של לותר יצעידו את המועדון קדימה".

לאימון הערב הגיע לראשונה העונה הבעלים הגרמני דניאל יאמר והאימון התנהל באווירה לחוצה מהרגיל. פרט לשחקנים ועובדי המועדון שנראו מעט לחוצים, גם האוהדים והעיתונאים הרגישו את נוכחתו של הבעלים, ששלח אותם אל מעלה היציע. למרות שבדרך כלל מאפשרים לקהל לעמוד ליד הגדר מאחורי השער המזרחי, יאמר התעקש כי יישבו במעלה היציע, ובכל פעם שאחד מהם ירד אל עבר הגדר, שלח יאמר שליחים שהבהירו להם שהיום הם לא יתקרבו אל כר הדשא.

אולי לכבוד המעמד, ובעקבות פציעותיהם באימון של זאב חיימוביץ ודדי בן דיין, הצטרף לותר מתיאוס למשחקון בסיום האימון, ותפקד כבלם של קבוצת ההרכב הראשון. הגרמני קצר תשואות מהיציע אך כמעט וכבש גול עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully