וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרשון נותן לנו הרבה יותר מפנדל שמוחמץ או נכנס"

אסף שקד

18.9.2008 / 19:49

מיכאל זנדברג לא מוכן לקבור את בלם בית"ר ירושלים אחרי פרשת הפנדל: "הוא בחור חזק". עטר יהנה מסגל מלא נגד הכח ר"ג בשבת

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון ערב במסגרת ההכנות למשחק במוצ"ש מול הכח רמת-גן. הבשורה הטובה מהאימונים היא שלרשותו של ראובן עטר יעמוד סגל מלא למשחק, כולל תומר בן יוסף שהחמיץ את האימונים בימים האחרונים בגלל פציעה בגב.

למרות חזרתו של בן יוסף לאימונים מלאים, הבלם צפוי לפתוח על הספסל מול הרמת גנים, ואילו שמעון גרשון, שספג ביקורת קשה מהבעלים ארקדי גאידמק מיד לאחר המשחק מול מכבי תל-אביב, יקבל קרדיט מהמאמן בהרכב.

סבסטיאן אבראו, ששוחרר לפנות צהריים באופן רשמי על-ידי הקבוצה, נפרד מהשחקנים ומחר ימריא בחזרה לארגנטינה. עזיבתו של החלוץ האורוגוואי למעשה תותיר את ה"מלחמה" על חולצת ההרכב בהתקפה בין עמית בן שושן, ברק יצחקי וטוטו תמוז, כאשר כבר במשחק הקרוב מול הכח ר"ג יזכו שניים מתוך השלושה לפתוח בהרכב.

מיכאל זנדברג התייחס לפני האימון לפרשת שמעון גרשון והפנדל המוחמץ, ואמר: "לשמעון היה שבוע קצת לא נעים, אבל הוא בחור חזק והוא יודע לקחת את הדברים בפרופורציות. הוא נותן לנו הרבה יותר מפנדל כזה או אחר שמוחמץ או שנכנס".

גם על סבסטיאן אבראו, שלא הספיק אפילו לשחק משחק ליגה אחד לפני שעזב את הקבוצה, היה לזנדברג מה לומר. "אבראו שחקן טוב מאוד, בחור עשר. למרות שהיה לו קשה עם השפה הוא התחבר אלינו מצוין. נאחל לו בהצלחה מכל השחקנים. אני לא חושב שזה שאנחנו עם 4 זרים יפגע ביכולת של הקבוצה. בנו כאן סגל טוב מאוד ואני לא חושב שאם שחקן כזה או אחר עוזב, זה יפגע במרקם הקבוצתי", אמר זנדברג. "גם בלי אבראו יש לנו סגל איכותי וטוב, שחקנים שנתנו גולים ועוד יתנו גולים. העובדה אומרת שלא הבקענו בשני המשחקים הראשונים, אני מקווה שזה ישתנה בשבת".

בשבת, כאמור, תתארח בית"ר אצל הכח ר"ג, קבוצה אותה מאמן כיום דודו דהאן, מי שהיה אחראי על בניית בית"ר ירושלים בתחילת עונת 2006-2007. מיכאל זנדברג היה אחד משחקני הרכש בקבוצה החדשה שבנה דהאן. "זה נכון שדודו דהאן בנה את הבסיס לקבוצה שלנו", התייחס זנדברג לנושא, "אבל בליגה שלנו אין סודות וכולם מכירים את כולם. הכח קבוצה מאוד טובה, ראינו את זה בשני המחזורים הראשונים. נכבד אותם, אבל נבוא לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully