וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צגאי קיבל הצעה לשנתיים מקריית שמונה

יצחק סולומון

18.9.2008 / 15:27

הבטיח לבעלים איזי שירצקי להחזיר תשובה בשעות הקרובות. שחקנה לשעבר של מכבי נתניה ייפגש גם עם אנשי בני סכנין

הקשר יחיאל צגאי, ששוחרר בתחילת השבוע ממכבי נתניה, קיבל היום אחר הצהריים (חמישי) הצעה לשנתיים בעירוני קריית שמונה. צגאי נפגש במסעדה בתל אביב עם יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, וסיכם עימו את תנאיו, אך עדיין לא חתם. צגאי ביקש מספר שעות כדי להחליט. יחד עם זאת הוא אמור להיפגש בשעתיים הקרובות גם עם נציגי סכנין, למרות שהנטייה שלו היא לסגור בקריית שמונה. שירצקי הבטיח לשדרג את הקבוצה בעקבות פתיחת העונה ברגל שמאל, ובימים האחרונים הוא עושה מאמצים לצרף שחקנים חדשים.

בסביבתו של צגאי אמרו כי היו לו מספר הצעות, אך קריית שמונה הייתה הרצינית ביותר. צגאי אמור לעבור להתגורר באצבע הגליל. גם סכנין מעוניינת מאוד בשחקן, ועושה מאמצים רבים לצרף אותו לשורותיה.

"קיבלנו הצעה מאוד הוגנת מקריית שמונה, מדובר בחוזה לשנתיים עם אופציה שעדיין לא דיברנו עליה, למרות שבכדורגל של היום הכל נזיל", אמר סוכנו מיכאל ראובן, שהסביר: "לצגאי היה חוזה לשלוש שנים במכבי נתניה והנה הוא לא בקבוצה. היה מאמן שאהב אותו, עכשיו בא מאמן שלא אוהב אותו". יחד עם זאת לסוכן לא הייתה כל ביקורת על מכבי נתניה: "הם היו בסדר, מעל ומעבר, עשו הכל כדי להקל עליו".

בקבוצה נחת אתמול חלוץ נבחרת גאבון, פאול מקסאני, שכבר הספיק לערוך אימון. בימים הקרובים ינחת בקריית שמונה קשר מגאנה, קויה איולה, בן 28, בעל עבר בנבחרת גאנה. כמו כן אמור להגיע חלוץ מניגריה בשם איגור אוטוגרי, שכבש 14 שערים בקבוצת וואקי מניגריה. המאמן מישל דיין עקב אחרי שלושת הזרים דרך קלטות, ואף קיבל עליהם המלצות טובות, אך הוא מבקש לראות אותם בגודל טבעי, לפני שיחליט את מי לצרף לקבוצה.

בינתיים אישרה היום המשטרה את היציע המזרחי החדש, וכעת מכיל המגרש בקריית שמונה 5,300 מקומות ישיבה. כעת ממתינים בקריה לביקורת של ההתאחדות, שצפויה גם היא לאשר את היציע החדש. כזכור, הקבוצה קיבלה אישור חד פעמי לארח ביתה במחזור הפתיחה את הפועל פתח תקווה, לאחר ששירצקי הפקיד מכתב התחייבות, לפיו היציע החדש יהיה מוכן עד למשחק הבית הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully