וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע הראל

18.9.2008 / 13:03

עוד לפני שהוא מחליף יוני ארליך במשחק הזוגות, יפתח היום (13:00, ערוץ 5) הראל לוי את ההתמודדות מול פרו במשחק נגד לואיס הרנה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

אחרי המכה שספגה נבחרת הדיוויס של ישראל עם היעדרותו בגלל פציעה של יוני ארליך, הגיע הזמן להתמודדות מול פרו. אחרי התלבטויות, הקפטן הישראלי, אייל רן, הכריז על דודי סלע והראל לוי כשני הטניסאים שייצגו אותנו בטורניר היחידים.

את יום ההתמודדות הראשון, היום (שישי), יפתח הראל לוי (13.00) במשחק מול לואיס הורנה. מיד לאחר מכן יעלו לשחק סלע ואיבן מירנדה. ביום שבת ייערך משחק הזוגות (15.00), אליו רשם רן את הראל לוי, מחליפו של ארליך, ואנדי רם. בכל מקרה, המועד האחרון לשינוי שחקן הוא עד שעה לפני תחילת המשחק. הורנה ומירנדה נרשמו למשחק הזוגות. ביום ראשון, היום שעשוי להיות המכריע בהתמודדות, ישחק סלע ראשון מול הורנה ולאחר מכן יעלה לוי להתמודד מול מירנדה.

"שבע שנים לא שיחקתי עם בן זוג אחר, אבל אני חושב שהראל הוא שחקן זוגות מעולה", אמר אנדי רם לאחר ההגרלה. "אני מאמין שיהיה לי קל איתו ואין סיבה שלא נשחק טוב ביחד. יהיה בסדר, אני והראל נביא את הנקודה".

הראל לוי התייחס לעומס הצפוי לו בשלושת הימים: "הכנתי את עצמי בחודש האחרון. גם אמרתי לקפטן שאני מוכן לזה. אני מקווה שהגוף יעמוד במעמסה, אבל כרגע אני מתרכז ביום שישי". דודי סלע התייחס לעובדה שיעלה שני: "העדפתי לעלות ראשון כי כל פעם שזה קרה ניצחתי, אבל זה לא קריטי. אני מקווה שהראל יביא את הנקודה הראשונה ואז יהיה עליי פחות לחץ ונגמור את היום ב-0:2".

אייל רן התייחס לגבי השיבוץ בזוגות ואמר: "נועם אוקון יהיה כשיר לשבת, אבל אנחנו נעלה לשחק כמו שרשום על הלוח (כלומר עם הראל לוי, ד.ב). נועם יהיה מוכן לשחק אם נצטרך אותו".

קפטן נבחרת פרו, חיים איזגה, התייחס לשינוי בזוגות בצד הישראלי ואמר: "לא ראינו את ארליך מתאמן הרבה השבוע, כך שהנחנו שקרה לו משהו". על העובדה שאחד השחקנים שלו, איבן מירנדה, אמור לשחק שלושה משחקים למרות שהחלים רק לאחרונה ממחלה, אמר: "הוא בכל מקרה רגיל לשחק שלושה משחקים בגביע הדיוויס, הוא עושה את זה תמיד". הורנה התייחס להגרלה ואמר: "תמיד עדיף להתחיל כי זה חוסך זמן לחשוב על המשחק. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הזה ומקווה שזה יעבור בשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully