וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין פרלמן חתם בהפועל באר שבע

18.9.2008 / 12:18

הקשר היהודי-ארגנטינאי, שהשתייך בעברו לסגל נבחרת ארגנטינה למשחקי המכביה, הוחתם. ברקת: "יש לי המון סבלנות ואמונה בקבוצה"

הפועל באר שבע מחפשת פיתרון ליכולת הבינונית שהיא מציגה עד כה בפתיחת הליגה הלאומית. הקבוצה, שהשיגה רק נקודה אחת בשני משחקים, החתימה את מרטין פרלמן, עולה חדש מארגנטינה, בניסיונה להתחזק.

פרלמן נבחן במועדון בחודש האחרון. בימים האחרונים הוא השלים את הליך העליה שלו לארץ, מה שאיפשר את צירופו כשחקן ישראלי מן המניין שאינו על משבצת שחקן זר. כעת ממתינה באר שבע לשיחרורו ממועדון הכדורגל של הקהילה היהודית בארגנטינה נאוטיקו הכח. בשבוע הבא יועבר חוזהו ברשות לבקרת תקציבים כדי שיתאפשר שיתופו במשחקים.

פרלמן, קשר יהודי שהשתייך בעברו לסגל נבחרת ארגנטינה במשחקי המכבייה ושוחרר על ידי מכבי באר שבע, נבחן בעבר גם בהפועל תל אביב, אך דווקא גיא לוי החליט להמר עליו ולצרפו לקבוצה אחרי שהוצע על ידי עורך דינו של השחקן, דני ויצלבסקי. הפועל באר שבע תתמודד בשישי הקרוב מול היורדת, הפועל כפר סבא, שמחזיקה במאזן של ניצחון והפסד עד כה.

הבעלים של באר שבע, אלונה ברקת, התראיינה היום (חמישי) ב"עושים ספורט" והתייחסה למצב הקבוצה: "אני לא מוטרדת בכלל. יש לנו קהל מדהים, שהוא קצת תובעני ואני יכולה להבין את זה. בגלל השחקנים והמאמנים שהגיעו, יש ציפייה לנצח בכל משחק ואני מבינה את האכזבה. אני כל כך בטוחה בהם ולכן אני לא מתערבת. יש לי המון סבלנות ואמונה. הפועל באר שבע צריכה לשחק כדורגל טוב, וזה לא משנה כמה עולות יש לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully