וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ברונו הבריז למכבי נתניה

דור בלך

18.9.2008 / 15:32

הקשר, שאמור היה לנחות בארץ, הודיע כי קיבל הצעה טובה יותר בקולומביה וכי הוא לא מגיע. ג'ורג' בה חוזר לנתניה וחתם על חוזה לשנתיים

ג'ורג' בה חוזר למכבי נתניה וחתם בה על חוזה לשנתיים. השחקן, ששוחרר בחודש ינואר האחרון מהקבוצה על ידי ראובן עטר, חוזר על ידי לותר מתיאוס, שגילה בו עניין והחליט להשיבו ל"קופסא". מתחילת השבוע נבחן בה בקבוצה והיום (חמישי) הוא הוחתם.

החלוץ גילה יכולת טובה באימונים ובקבוצה סיפרו מוקדם יותר השבוע כי מתיאוס החליט לצרף אותו בעקבות דלות החומר בשוק השחקנים החופשיים.

בה שיחק בעבר במספר קבוצות מליגות נמוכות בצרפת וגם בניס, מונפלייה, לה מאן וטרואה, היותר מוכרות. בעונה שעברה כזכור חתם בנתניה, אך שוחרר בפגרת החורף בגלל פציעה ממנה התקשה להתאושש.

"אני שמח לחזור למכבי נתניה", אמר בה. "אני מכיר את השחקנים ואת המועדון וזה רק יסייע לי. אני מקווה להצדיק את האמון ולסייע לקבוצה ההשגת היעדים שלה". מוקדם יותר השבוע הוא אמר: "אני חוזר לנתניה בשביל לנצח את כולם. אני מאוד מתרגש לעבוד תחת מתיאוס. הוא מאמן טוב ויש לנו קבוצה טובה העונה. זה לא יהיה פשוט אבל המטרה בסופו של דבר היא להיות ראשונים. אני מבחינתי מגיע כדי לעבוד קשה, לכבוש ולהישאר הרבה יותר מחצי שנה".

לוסיאנו דה ברונו, שהיה אמור לנחות היום בנתניה על מנת לחתום במועדון, הודיע זמן קצר לפני שהיה אמור להגיע ארצה שקיבל הצעה טובה יותר מהליגה הקולמביאנית וכי לא יגיע לקבוצה. בנתניה ניסו לצייר את אי הגעתו כחשש של הקשר ממבחנים, אלא שהארגנטינאי היה אמור להגיע על מנת לחתום ולא להיבחן. כעת נמצאים במועדון במירוץ נגד השעון למציאת זר חמישי לקבוצה, כשחלון ההעברות הישראלי נסגר בעוד כשבוע וחצי.

עדכון ראשון: 18/9/09 11:59
עדכון אחרון: 18/9/09 15:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully