וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אבראו שוחרר מבית"ר ירושלים

אסף שקד

18.9.2008 / 3:31

סוכניו של השחקן נפגשו עם הנהלת הקבוצה והגיעו לסיכום ברוח טובה. אבראו: "אני עוזב עם המון אהבה לבית"ר, קורה שדברים לא מסתדרים"

עכשיו זה סופי, החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו קיבל שחרור מבית"ר ירושלים ויעזוב ביום שישי את ישראל על מנת להצטרף לקבוצה ממנה הגיע לישראל – ריבר פלייט.

בפגישה שנערכה אמש (רביעי) בין סוכניו של השחקן לבין ראשי הקבוצה, נקבע בהחלטה משותפת כי השחקן יקבל שחרור מהמועדון ויוכל לעזוב את ישראל כבר בסוף השבוע הקרוב ובין הצדדים נחתם טופס השחרור של השחקן. בית"ר ירושלים, שהייתה אמורה לשלם לשחקן עד סוף העונה חוזה של כמיליון דולר, תשלם לו פיצוי בסך של כ-15% מגובה החוזה המקורי ובכך תיפרד מהשחקן בצורה מכובדת וללא מחלוקות.

היום הוציאה בית"ר ירושלים הודעה רשמית בנושא ונפרדה מאבראו בצורה מכובדת: "השחקן הגיע לסיכום עם המועדון על גובה הפיצוי אותו יקבל ועוד היום אמור השחקן לעזוב את הארץ ולחזור לקבוצתו ריבר פלייט. מועדון בית"ר ירושלים מודה לאבראו על תרומתו ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך". השחקן שהפך לאחד השחקנים האהובים בקבוצה, צפוי אף להגיע לבית וגן ולהיפרד מחבריו שהכיר רק לפני כשלושה חודשים.

בניגוד להערכות שגרסו שהחלוץ יעזוב עם בטן מלאה את ישראל, אבראו ממהר להרגיע, "אני עוזב עם המון אהבה לבית"ר", אמר למקורביו, "קורה שהדברים לא מסתדרים, אבל בסופו של דבר התנהגו איתי בצורה הוגנת ואין לי טענות כלפי אף אחד בקבוצה".

בבית"ר ציינו את השחקן לטובה, למרות שלא הספיק לערוך הופעת בכורה בליגה: "אבראו הוא בהחלט אחד השחקנים הגדולים שנחתו בישראל", אמרו בקבוצה, "במעט שהוא כן שיחק היה אפשר להתרשם ממנו לטובה. לצערנו המשך הקשר בינינו לא התאפשר ואנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

בעקבות העזיבה של אבראו, תישאר בית"ר ירושלים עם ארבעה שחקנים זרים בלבד עד לחודש ינואר, אז יפתח חלון ההעברות ואז יחליטו בצוות המקצועי האם להחתים שחקן זר חדש או שמא לוותר על האפשרות. רק במידה והמצב בטבלה לא יהיה טוב עד לינואר – תישקל האפשרות להחתים שחקן זר במקום אבראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully