וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשהפועל באירופה, שוררת במועדון אווירה מיוחדת"

קרן שמש

17.9.2008 / 21:45

אלי גוטמן ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול סנט אטיין והוסיף: "נפגוש את אחת מהגדולות בצרפת, קבוצה שמשחקת קבוצתי ומודרני"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: עופר שכטמן

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, ערך היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני משחקה בגביע אופ"א, מחר (19:30, ספורט 5) מול סנט אטיין הצרפתית. בסופו של דבר הושג סיכום על שידור המשחק אחרי חוסר הוודאות ביממה האחרונה.

"אנחנו פוגשים מחר את אחד מהמועדנים הגדולים בצרפת ולמרות שהוא נמצא בנסיגה אין ספק שבמועדון שלנו יודעים לכבד מועדון מהסוג הזה", פתח גוטמן את דבריו וניגש לעניינים המקצועיים: "הנשיא שלהם אמר על המשחקים האחרונים שלמרות שהם הפסידו, הם לא נפלו משמעותית מהיריב וזה נכון. זו קבוצה שמתייחסת לגביע אופ"א בשיא הרצינות".

גוטמן הוסיף: "עוד שבועיים מחכה לנו משחק חוץ קשה מאוד וכדי לצאת עם הרגשה שאפשר לעשות את זה, צריך לעשות תוצאה טובה בבית, עם הקהל שיבוא בהמוניו. הפועל תל אביב זה מועדון שברגע שהוא מגיע למסגרת אירופאית, שוררת בו רוח מיוחדת שגורמת לשחקנים רמת ריכוז ומחוייבות גדולה

"כמאמן כדורגל אני יודע לנתח את היכולות של היריב ומבחינה אישית, לכל אחד מהשחקנים שלהם יש מקום בהרכב שלנו. סנט אטיין משחקת קבוצתי ומודרני, אבל סובלת מחוסר מזל בזמן האחרון. גם המשחק שלנו יהיה מושתת על כדורגל קבוצתי. כולם יעשו הגנה וכולם יהיו חלק ממשחק ההתקפה. על מנת לצאת להר הגעש הירוק בעוד שבועיים עם הרגשה טובה, אנחנו חייבים לעשות תוצאה טובה".

הפועל תל אביב קיימה לאחר מסיבת העיתונאים אימון מסכם לקראת המפגש מול סנט אטיין הצרפתית במסגרת משחקי גביע אופ"א, לעיניי כ- 15 אוהדים. לאחר תדריך טקטי ארוך שכלל צפיות במשחקי היריבה והבהרת הנקודות אותן גוטמן מבקש לראות במשחק חניכיו, יצאו השחקנים אל הדשא והחלו באימון.

כפי שהיה נראה לאורך השבוע, גוטמן צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח במשחק האחרון מול מכבי חיפה. וואליד באדיר ימצא עצמו שוב על הספסל, כאשר דאגלס דה סילבה יתפוס את עמדת הבלם. גוטמן, שהתלבט בין ערן זהבי לבין אביחי ידין, בחר בזהבי, וידין שלראשונה יהיה בסגל המשחק, יחכה להזדמנות מהספסל.

כ- 7,000 כרטיסים נמכרו למשחק, קופות האצטדיון ייפתחו מחר בשעה 16:30, כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה על מנת לאפשר לאוהדים המעוניינים לרכוש כרטיסים בקופות להקדים. הכרטיסים לשערים 5 ו-7 אזלו והחלה המכירה לשערים 8 ו-13.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, דאגלס דה סילבה, יגאל אנטבי, ערן זהבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully