וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מתמסמס למטס

17.9.2008 / 11:55

פילדלפיה ניצחה 7:8 באטלנטה ועלתה לפסגה לאחר 0:1 של וושינגטון על המטס. הפסד ראשון לסבאתיה ב-NL, טמפה גברה על בוסטון

אטלנטה - פילדלפיה 8:7

זו לא הייתה עונה מדהימה לריאן הווארד, אבל בשבועות האחרונים הוא מפציץ ובגדול. הווארד חבט להומר באינינג השמיני, בדיוק ברגע הנכון, פילדלפיה הפכה פיגור 7:6 ליתרון, בראד לידג' שוב שמר בהצלחה ובפעם הראשונה מה-26 באוגוסט, הפיליז בפסגת המזרח. ג'ייסון וורת' וקרלוס רואיז חבטו גם הם להומרים, ריאן מדסון ניצח ומייק גונזאלס רשם את ההפסד.


וושינגטון - ניו יורק מטס 0:1

אוי, המטס, אוי, המטס. הייתכן שנבואת הזעם התגשמה והמדור הזה אחראי לתקופה הקשה שעוברת עליהם? לא ולא, לא נודה באשמה, הם סתם מסריחים. מייק פלפרי היה חשמל עם שבעה וארבעה, אבל ספג ריצה שעשתה את ההבדל ונכנע ל-7.1 אינינגים ושש הכשות של אודאליס פרז ושמירה של ג'ואל הנראהאן. "אנחנו צריכים לחפור עכשיו במשחקים שנותרו. כאן מתחיל הכיף", אמר ספק בציניות דייויד רייט. מה זה כיף, דייויד? לפחות המטס מוליכים בחצי משחק על מילווקי בקרב על הויילד קארד.


שיקגו קאבס - מילווקי 4:5

הברוורס שוב הפסידו, תחת המאמן החדש דייל סוויים, ומבחינת סי.סי. סבאתיה ההפסד כפול. שישה ותשעה של ריאן דמפסטר הוליכו אותו לניצחון 16 וסבאתיה ספג את הפסדו הראשון ב-NL. הוא רשם ארבע ריצות חובה והעלה את ה-ERA שלו ל-2.88, כשהסיי יאנג מתרחק. אלפונסו סוריאנו רשם הומר וקרי ווד סגר בפעם ה-31 העונה. שני הומרים לפרינס פילדר בברוורס.


פיטסבורג - לוס אנג'לס דודג'רס 6:2

דרק לואו, שנותן שנת חוזה מצויינת, הגיש שבעה והכיש שלושה, והדודג'רס לא מתרשמים מההתאוששות של אריזונה. קייסי בלייק חבט להומר, ג'ף קארסטנס רשם את ההפסד. היתרון של לוס אנג'לס על אריזונה ממשיך לעמוד על 4.5 משחקים.


אריזונה - סן פרנסיסקו 0:2

אחרי תקופת שקיעה קם דני הארן והכיש 12 חובטים בתשעה אינינגים של עבודה, באחד המשחקים הגדולים שלו בקריירה. זה עלול לא להספיק מול הריצה של הדודג'רס. שבעה ושבעה למאט קיין בהפסד, הומרים לכריס סניידר וסטיבן דרו באריזונה.


משחקים נוספים ב-NL:

סינסינטי - סט. לואיס 2:7
פלורידה - יוסטון 1:5
קולורדו - סן דייגו 3:10

טמפה ביי שומרת על המקום

טמפה ביי - בוסטון 1:2

הרייז מסרבים להיפרד מהמקום הראשון במזרח, ודיונר נבארו חבט לסינגל על ג'סטין מאסטרסון באינינג התשיעי, כדי להשיב אותם לפסגה בבדידות עם יתרון של משחק אחד. זה היה דואל מרשים בין אנדי זוננשטיין (שישה וחמישה) לג'וש בקט (שמונה ושבעה), שהסתיים בניצחון של דן ווילר. קרלוס פניה עם הומר לטמפה ביי, בטעות היחידה של בקט במשחק באינינג השביעי.


קליבלנד - מינסוטה 9:12

ג'ו ניית'ן והטווינס הרימו ידיים לפחות בקרב על הויילד קארד, וכעת צריכים להתרכז באיך עוברים את הוייט סוקס, כשהפיגור גדל ל-2.5 משחקים. ויקטור מרטינז חבט להומר באינינג ה-12 מידי ניית'ן. גריידי סייזמור, ריאן גארקו ואסדרובל קבררה הממו את פרנסיסקו ליריאנו, שלא צלח את האינינג השלישי. תומאס מסטני עם הניצחון.


ניו יורק יאנקיז - שיקגו וייט סוקס 6:2

הגרביים, מצידם, עשו את שלהם בסטדיום ובקרוב תהפוך פרישת היאנקיז מהמרוץ לפלייאוף לרשמית (3 במספר ה"אנטי-קסם" לאלימינציה). אלכסי רמירז חבט להומר וגאווין פלויד היה חד עם שבעה וארבעה, כשבצד השני חובט ג'ייסון ג'יאמבי להומר. אנדי פטיט עם ההפסד.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 1:8

המלאכים מקווים שהנפילה של ג'ון לאקי, עם ארבע ריצות חובה ב-5.1 אינינגים בלבד, היא ירידת מתח זמנית ותו לא. שבעה ושישה מצוינים לשון גלאגר באוקלנד, הומר לג'ק הנאהאן. גלאגר נכנע רק להומראן של קנדרי מוראלס.


יתר התוצאות:

קנזס סיטי - סיאטל 3:6
טקסס - דטרויט 4:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully