וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזי נפרד משחקני בית"ר, אבראו בדרך לריבר

אסף שקד

17.9.2008 / 10:12

בלם בית"ר ירושלים כבר התרגל לשינויים במועדון, אבל עדיין נפרד בצער מהיו"ר אלי ארזי. אבראו יקבל פיצוי וישוחרר מחוזהו בדרך לארגנטינה

סבסטיאן אבראו שהגיע לבית"ר בקול תרועה לפני כשלושה חודשים וסומן כשחקן הרכש הגדול ביותר שנחת אי פעם בקבוצה, אמור לסיים את דרכו בקבוצה וזאת לאחר שלא שיחק אפילו משחק ליגה אחד במסגרת הליגה.

חמישה משחקים בלבד הספיק לרשום אבראו במדי בית"ר ירושלים. שניים במסגרת ליגת האלופות מול ויסלה קרקוב ועוד שלושה משחקים בגביע הטוטו הספיקו לו לפני שיעזוב בימים הקרובים את ישראל ויחזור לדרום אמריקה, כנראה לריבר פלייט הארגנטינאית.

כזכור, אבראו הוחתם על חוזה לפני כחודשיים וחצי ואף הוצג כלפי כלי התקשורת, אלא שמאז העניינים הסתבכו. יצחק שום שהיה המאמן דאז, הודיע לראשי הקבוצה שהוא יכול להסתדר בליגה בלי החלוץ ושעדיף לוותר על החוזה היקר שלו הנע סביב מיליון דולרים. במשך מספר שבועות ניצב אבראו בחוסר ידיעה לגבי עתידו, ובזמן הזה התברר שהעול הכלכלי גדול מדי על המועדון.

אם במשך כל העונות האחרונות נהנתה בית"ר ירושלים מערבות בנקאית גבוהה על סך 50 מיליון שקלים מהבנק, הרי שהשנה דרש בנק מזרחי טפחות לבטל את הערבות ובכך למעשה נאלץ גיאדמק להוציא מכיסו כ-40 מיליון שקלים (שלא היו בתכנון הראשוני) בשביל להעביר את הקבוצה בבקרה. הסכום האדיר שהשקיע עוד לפני פתיחת העונה, גרם לבעלים לסגור את הכיס לפחות עד חודש ינואר – מה שלא מאפשר חריגה נוספת של כ-4 מיליון שקלים על מנת להעביר את חוזהו של אבראו. בנוסף לכך, סוכניו של השחקן דורשים סכומי כסף נוספים – מה שרק מכביד עוד יותר על העסקה.

בסוף השבוע נחת אבראו בישראל ביחד עם סוכניו וזאת לאחר ששהה עם נבחרת אורוגוואי במשך כשבוע וחצי. אמש נפגשו סוכניו של השחקן עם מי שהביא את החלוץ לבית"ר ירושלים, איתן מזרחי, ודנו עימו על התרת החוזה של השחקן, שכבר נחתם מול המועדון. אבראו מצידו נתן את הסכמתו לעזוב בחזרה לריבר פלייט, למרות שהוא יוכל לשחק רק במפעל הסודאמריקנה ולא בליגה.

ביממה האחרונה החליט האורוגוואי אבראו לעזוב את האלופה הישראלית ודיווחים גורפים בארגנטינה ביממה האחרונה, ידעו לספר על כך שהוא ינחת בבואנוס איירס כדי לסכם את חזרתו למיז'יונרוס. בית"ר מצידה תצטרך לשלם לשחקן פיצוי על הפרת החוזה ועל התקופה בה שיחק בישראל, אך זו עשויה להגיע לכ-15% מעלות העסקה הכוללת.

הקבוצה נפרדה מהמפוטרים

לאחר אימון הבוקר שנערך היום, התכנסו שחקני הקבוצה וחברי ההנהלה וקיימו פרידה מהיו"ר היוצא, אלי ארזי. באותו מעמד נפרדה הקבוצה גם מהדובר עודד זרגרי, מנהלת השיווק קרן פניג'ל והיועץ המשפטי, אלעד אייזנברג, כולם פוטרו לאחרונה על ידי הבעלים, ארקדי גאידמק.

ארזי פתח את הדברים ואמר: "הגעתי לפה לפני שנתיים מעולם אחר לגמרי, כולם קראו לי השוטר המניאק בהתחלה, אבל זה השתנה עם הזמן. נקשרתי אליכם וזו הייתה חוויה אחרת. ארקדי גאידמק הוא הבעלים והוא יכול לקבל כל החלטה שהוא רוצה, זה חלק מהעסק".

קפטן הקבוצה, אריק בנאדו, נשא דברים בשם השחקנים: "היו הרבה שינויים ופרידות מבית"ר ירושלים, אבל זו הכי כואבת. אתם אנשים נפלאים ועשיתם טוב למועדון ולנו כשחקנים, אנו מאחלים לכם הרבה הצלחה להמשך".

מי שלא השתתף באימון הבוקר היה תומר בן יוסף, הפצוע בגבו. עדיין לא ברור אם בן יוסף יהיה כשיר לסגל הקבוצה למשחק הקרוב בשבת נגד הכח עמידר רמת גן (19:30) באצטדיון וינטר. מחר תערוך הקבוצה אימון ערב, כאשר עטר זימן את התקפת הקבוצה גם לאימון בוקר נפרד, בו יעבוד בעיקר עם שחקני החוד והקישור הקדמי של הקבוצה. בית"ר נקנסה היום ב-3,000 שקלים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בעוון איחור בעלייה לדשא במשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

עדכון ראשון: 17.9 10:12
עדכון אחרון: 17.9 15:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully