וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסא מתחמם בסט. לואיס

16.9.2008 / 23:31

הבעלים צ'יפ רוזנבלום לא מרוצה מתצוגות הנפל של הקבוצה. המאמן ליינהאן: "הגיוני שדורשים את ראשי". קורן רובינסון חוזר לסיאטל

סט. לואיס ראמס, בתחילת העשור קבוצת פאר והיום נמושה עצבנית בליגה, פתחה בצורה עלובה גם את העונה הנוכחית, ואחרי תבוסות 38:3 בפילדלפיה ו-41:13 בבית לניו יורק ג'איינטס, ולבעלים צ'יפ רוזנבלום נמאס. רוזנבלום לא השתכנע, כנראה, מדבריו של המאמן סקוט ליינהאן כי "חייב לבוא שיפור, אין לנו ברירה", ושיגר את מה שנראה כאיום ברור כלפי ליינהאן.

"פוטבול הוא משחק שבו צריך לנצח", אמר רוזנבלום, "הרמה שבה אנחנו משחקים עכשיו לא מקובלת על אף אחד בארגון. אם לא יהיה שיפור, יהיו שינויים". הראמס סיימו את העונה שעברה במאזן 13:3 והעונה נראה שהם לא מתרוממים. זה משפיע גם על האוהדים, שפוחדים שהקבוצה תועבר, אבל הבעלים, שירש את אמו ג'ורג'יה פרונטייר שהלכה לעולמה בינואר, הרגיע: "כאן נמצא בסיס האוהדים הגדול שלנו, ואני מקווה שהם יבואו לתמוך גם כשהזמנים קשים".

ליינהאן עצמו חושש אבל מבין את הסיטואציה: "כשלא מצליחים דורשים את ראשו של המאמן. זה המצב בכל מקום שאליו אתה הולך ב-NFL וככה זה תמיד יהיה". הוא עצמו רמז כי הוא צפוי לנפות מספר שחקנים, בהם התופס דיין לוקר והסייפטי הותיק קורי צ'ייבוס.

קרי קולינס ימשיך לפתוח בטנסי כל עוד תמשיך הקבוצה לנצח. כך הודיע היום מאמן הקבוצה, ג'ף פישר, לאחר שהטייטאנס ניצחו בסינסינטי 7:24 ועלו ל-0:2 לראשונה מאז 1999. "אנחנו עומדים לעזור לוינס יאנג לעשות קאמבק, אבל כל עוד קרי מצליח הוא יפתח, ונספסל אותו רק אם יתקשה. כרגע, הגיוני ללכת אתו".

יוסטון אמורה לשחק לראשונה בבית ב-5 באוקטובר מול אינדיאנפוליס, אבל אין הבטחה ש"ריליאנט סטדיום" יהיה מוכן לאחר שניזוק קשות מהוריקן "אייק". אם זה לא יקרה, היא כנראה תשחק ב"רייס סטדיום", המרוחק כ-6 ק"מ. "רייס סטדיום" נפתח ב-1950 ואירח את הסופרבול ב-1974. הוא מכיל כרגע 47 אלף מקומות, כשאם יוסיפו כיסאות מאחורי האנדזון תורחב התפוסה ל-70 אלף.

עד כמה סיאטל במצוקת תופסים? עד כדי כך שהזעיקה את קורן "חמאה בידיים" רובינסון בחזרה. רובינסון בן ה-28 נחשב לפוטנציאל גדול בסיהוקס עד שנמאס להם ממנו והוא נחתך לאחר עונת 2004. יחד אתו צפוי להגיע התופס קרי קולברט ממדנבר, תמורת בחירת סיבוב חמישי בדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully