וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בה סיכם לשנתיים בנתניה, דה ברונו בדרך

דור בלך

16.9.2008 / 19:29

החלוץ, שנבחן במשך השבוע אצל מתיאוס, חוזר לקבוצה אחרי ששוחרר ממנה בינואר. הארגנטינאי ששיחק בהפועל ת"א יפתח במשא ומתן

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, החליט להחתים את ג'ורג' בה לאחר שבחן אותו במשך כשבוע. בה, שחוזר לנתניה לאחר ששוחרר בינואר השנה, סיכם לשתי עונות, צפוי לחתום על החוזה מחר (רביעי) וישתכר 210 אלף דולר לעונה. על אף שבה הראה יכולת טובה באימונים, גורמים בצוות המקצועי של נתניה יודעים לספר כי מתיאוס החליט לצרף את השחקן בעקבות דלות החומר בשוק השחקנים החופשיים.

בה אמר לאחר הסיכום: "אני חוזר לנתניה בשביל לנצח את כולם. אני מאוד מתרגש לעבוד תחת מתיאוס. הוא מאמן טוב ויש לנו קבוצה טובה העונה. זה לא יהיה פשוט אבל המטרה בסופו של דבר היא להיות ראשונים. אני מבחינתי מגיע כדי לעבוד קשה, לכבוש ולהישאר הרבה יותר מחצי שנה".

חרף הרצון של דניאל יאמר להשקיע כסף רב בהבאת שני זרים ברמה גבוהה, סגירת חלון ההעברות ברוב מדינות העולם הציב את נתניה בבעיה, שכן היא יכולה להחתים אך ורק שחקנים ללא מועדון או שחקנים ממספר מדינות באפריקה ודרום אמריקה.

כזכור, גם הקשרים פרינס אלומו הניגרי וטוביאס גרהאן השבדי, שמתיאוס רצה מאוד להחתים, לא יוכלו להגיע לפני ינואר עקב סגירת חלון ההעברות ומי שצפוי לתפוס את המקום הוא לוסיאנו דה ברונו, אקס הפועל תל אביב, שאמור לנחות בארץ ביום חמישי כדי לנהל משא ומתן עם המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully