וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה זלזול מסויים מבחינתנו בנבחרות האחרות"

16.9.2008 / 18:35

צביקה שרף ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם בוסניה והוסיף: "אנחנו מתמודדים עם נושא של חוסר ביטחון, הייתי רוצה שיתנו לנו שקט"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: עופר שכטמן

אחרי שלושה הפסדי חוץ מאכזבים במיוחד, חזרה נבחרת הכדורסל של ישראל ארצה והמאמן הלאומי, צביקה שרף, ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול בוסניה.

"יש חשיבות גדולה מאוד למשחק מחר", אמר שרף, " חזרנו למגרש הביתי אחרי 11 יום. אני מודע לאווירה ואנחנו מתמודדים עכשיו עם נושא של חוסר ביטחון, אבל הייתי רוצה שיתנו לנו שקט כי זו נבחרת של ישראל. הייתי רוצה שהקהל יבוא גם במצב שבו הנבחרת נמצאת, זה חשוב לנו".

המאמן הוסיף: "נקווה מחר להילחם יותר, להיות יותר אגרסיביים. אם נצליח לשלוט בריבאונד גם נוכל לעשות יותר מתפרצות ולקלוע יותר מהממוצע הנמוך שלנו, סביב 70 נקודות. אנחנו מקיימים פגישות, שיחות, השחקנים מדברים בינם לבין עצמם. הם מודעים בדיוק לאווירה שישנה ולאכזבה שישנה. כשאתה בא הביתה אתה מצפה לעשות קצת יותר טוב ולצאת לדרך קצת יותר טובה".

שרף נשאל לגבי ההאשמות ששלחו חלק מהשחקנים כלפי התקשורת וענה: "זה מה שיש. זה לא טוב אבל אין לנו שליטה על זה. אתה רואה על השחקנים פנים עצובות. ראיתי ושמעתי את התלונות נגד התקשורת. השחקנים פגועים מהמצב, אבל הם יודעים מה צריך לעשות. ברגע שאתה משחק 3 משחקים חוץ רצופים ברחבי היבשת זה חלק מהמשחק".

קוז'יקרו: "תמיד הייתה בעיה בריבאונד"

בתחילת הקמפיין שררה בנבחרת אווירה מאוד חיובית והתחושה הייתה שהיא הולכת לעלות לאליפות אירופה מהמקום הראשון, אבל שורת ההפסדים הציבו אותה במצב מאוד לא נוח. כששרף נשאל אם הבעיה היא מקצועית מעבר לכך, הוא ענה: "מדובר בחיבור של הרבה מאוד דברים. חלק בשליטה וחלק לא בשליטה. קודם כל אני חושב שהייתה פה אישזהי ירידה ביכולת ושזה התחיל בבוסניה והמשיך בשני המשחקים הבאים.

"היה גם זלזול מסויים מבחינתנו ביכולות של הנבחרות האחרות. אני לא רוצה לעשות עכשיו סיכומים. יש הרבה דברים שאעבור עליהם בסוף הקמפיין אבל כרגע מה שמעניין אותי זה לנצח מחר ולראות מה קורה. הכל פתוח".

עידו קוז'יקרו הוסיף: "אני מבין את התסכול של הקהל. מאכזב להפסיד שלושה משחקים ברציפות, בטח לנבחרות שאתה יודע שיכולת לנצח. אני מבין את האכזבה, אבל מקווה שמחר הקהל יגיע וידחוף אותנו. הבית שלנו הוא המבצר שלנו. אנחנו מאמינים בעצמנו, יש מוטיבציה".

קוז'יקרו התייחס גם לבעיית הריבאונד המפורסמת: "10 שנים אני בנבחרת ותמיד הייתה לנו בעיה של ריבאונד. זו לא רק בעיה של גבוהים אלא מאמץ קבוצתי. תמיד התקשנו מול נבחרות אירופאיות יותר אתלטיות מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully