וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת ליטא בדרך לסכנין

יצחק סולומון

16.9.2008 / 16:52

רוברטאס פוסקאוס, ששיחק בעונה שעברה ברוסטוב, יצטרף לאימוני הקבוצה ואם ירשים הוא יוחתם. גם קרלוס סבליוס ואוקוצ'ה בתמונה

חלוץ נבחרת ליטא, רוברטאס פוסקאוס, אמור לנחות היום (שלישי) בארץ ולהצטרף לאימוני בני סכנין. אם ירשים, יוחתם על ידי המאמן פרדי דוד, שקיבל המלצות חמות על השחקן בן ה-28. פוסקאוס שיחק בעונה החולפת במדי קבוצת רוסטוב מהליגה הרוסית ובעבר שיחק במדי זניט סנט פטרסבורג והמבורג.

למרות הרקורד המשובח של השחקן, בסכנין לא ממהרים לחגוג, אחרי שנחלו אכזבה רבה עם החלוץ האנגלי, נואל וויליאמס, שהגיע בקול תרועה רמה אבל עזב עקב הפציעות שעבר. "צריך לבדוק טוב טוב למה שחקן עם רקורד כזה מגיע אלינו", אמר גורם בסכנין, שמבקש לשמור על פרופיל נמוך, "אנחנו הראשונים שנשמח אם הכל יהיה בסדר".

במקביל ממשיכים אנשי סכנין לנהל משא ומתן עם אשדוד על החלוץ הקולומביאני, קרלוס סבליוס. גורם בסכנין: "קרלוס הוכיח את עצמו בארץ, על הליטאי אנחנו לא יודעים כלום". בסכנין משוועים לחלוצים לאור התפוקה הדלה של חוליית ההתקפה. עוד שם שהועלה הוא של אובודו אוקוצ'ה, ששוחרר ממכבי נתניה. "ברור שאנחנו חייבים לתגבר את ההתקפה", אומר גורם בסכנין.

בסכנין נבהלו מדרישתו של מנכ"ל מכבי נתניה, יעקב בלדב, לתשלום של 70 אלף דולר דמי השאלה עבור החלוץ, שעל שרותיו החליט המאמן לותר מתאוס לוותר. יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, אמר הערב כי מדובר בסכום חסר פרופורציות עבור שחקן שקבוצתו לא רוצה אותו. "אנחנו לא מוכנים לשלם סכום כל כך גבוה עבור השאלה", אמר.

יחד עם זאת מקווים בסכנין לשוחח מחר שוב עם ראשי נתניה במטרה להפחית בצורה משמעותית את גובה דמי ההשאלה שהם דורשים. "אנחנו רוצים את אוקוצ'ה, אבל לא בסכומים שנתניה דורשת", אמר גנאים. אוקוצ'ה עצמו סיכם את תנאיו בסכנין וישתכר כ-100 אלף דולר בעונה. אוקוצ'ה אמור לתגבר את ההתקפה הדלילה של סכנין, שמשוועת לחלוץ כובש. שחקן בקבוצה אמר הערב: "מאזן צריך להביא לכאן בדחיפות שני חלוצים כדי שניראה כמו קבוצה".

היום קיימה סכנין שני אימונים כהכנה למשחק בשבת מול מכבי נתניה. איצטדיון דוחא שוב לא יהיה כשיר והקבוצה תארח באצטדיון קרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully