וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ביקשה לדחות את המשחק מול בית"ר, האלופה סירבה

16.9.2008 / 14:52

חיפה הודיעה להנהלת בית"ר: לא נוכל לשחק בהפרש של יומיים בשתי המסגרות. ירושלים סירבה, ובחיפה שוקלים לפנות להתאחדות

מכבי חיפה פנתה להנהלת בית"ר ירושלים וביקשה לדחות את המשחק בין הקבוצות, שאמור להיערך ביום שלישי הבא במסגרת גביע הטוטו. בחיפה טענו כי הם לא יוכלו לשחק במסגרת הליגה והגביע בהפרש של יומיים. בבית"ר, שאמורה לארח את המשחק, פסלו את הבקשה על הסף והודיעו לראשי חיפה כי בשלב זה המשחק ייערך כמתוכנן, למרות שטרם נקבעה שעה על ידי ההתאחדות. כעת שוקלת חיפה לפנות להתאחודת לכדורגל על מנת לשנות את רוע הגזירה, אך טרם התקבלה החלטה בעניין.

כזכור, ביום ראשון הקרוב, יומיים לפני המשחק בין הקבוצות בגביע הטוטו, אמורה חיפה לארח את בני יהודה במסגרת הליגה. בחיפה אישרו כי התנהלו שיחות בין הצדדים, אך טרם הושג פתרון.

המגן רוני גפני יחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק מול בני יהודה. לגבי הבלם דקל קינן, ההערכה היא כי למרות הפציעה הוא יפתח בהרכב. במהלך השבוע יעקוב הצוות הרפואי אחר מצבו. מחר, אגב, אמור קינן לעבור בדיקה נוספת במטרה לברר האם הוא יוכל ליטול חלק במשחק החשוב. החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני, שנפגע בברכו הימנית במשחק מול הפועל תל אביב, ערך אימון ריצה אבל יהיה כשיר למשחק.

במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן עם החלוץ אוסיי ראנספורד במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח לארבע שנים. השוער ניר דוידוביץ' ייצא ביום שני לבדיקה במרפאה באיטליה, בה נותח בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully