וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיברתי כאוהד ולא כבעלים"

אסף שקד ונתיב נחמני

16.9.2008 / 17:23

ארקדי גאידמק התנצל בפני גרשון על הביקורת שהעביר נגדו. לתקשורת אמר: "גם לרוה"מ יש יציאות כאלה". הוארך מעצרם של 3 מאוהדי הקבוצה

אסף שקד

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ארנון מעוז ונעמה דרור

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, הגיע היום (שלישי) אחר הצהריים למתחם האימונים של הקבוצה כדי לשוחח עם הבלם שמעון גרשון ולהתנצל בפניו. הבעלים שוחח ראשית עם השחקנים על מצב הקבוצה ועל ההתבטאויות שהשמיע בסיום המשחק מול מכבי תל אביב כלפי שמעון גרשון.

כידוע, הרוחות בשורות האלופה סערו ביומיים האחרונים, לאחר שגאידמק ביקר קשות בצורה פומבית את גרשון לאחר החטאת הפנדל בדקה ה-90 מול מכבי תל אביב. "אני לא מבין למה הוא משחק בכלל", אמר גאידמק, "ידעתי שהוא יחטיא, אני לא רגוע כשהוא משחק".

לאחר השיחה עם השחקנים, פנה גאידמק לדבר בארבע עיניים עם גרשון ולאחר מכן יצא אל התקשורת ואמר: "הסברתי לגרשון שכל מה שאמרתי יצא מפי כאוהד הקבוצה ולא כבעלים. הדברים האלה נאמרו ישר אחרי החמצת הפנדל ולאחר שלא ניצחנו. הם נבעו מתוך היותי אוהד ולא כבעלים".

גאידמק הוסיף השוואה לראש הממשלה ואמר: "גם לראש הממשלה יש יציאות כאלה. צריך להבין אותי. הסברתי לגרשון שהדברים האלה נבעו רק מתוך איכפתיות לקבוצה". כששאלו אותו האם הוא מרוצה מיכולתו של גרשון, אמר: "מי אני שאשפוט את היכולות של גרשון כשחקן. אני לא איש מקצוע ולא מאמן. אם המאמן מחליט להרכיב אותו בהרכב, סימן שהוא שחקן טוב".

כשנשאל האם כבעלים הוא ירצה שגרשון יבעט בפעם הבאה את הפנדל, ענה: "אני לא יודע, אין לי תשובה לזה". את הסולחה יזם יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ששוחח הבוקר עם גאידמק. קורנפיין קיבל ביממה האחרונה שיחות מכמה וכמה שחקנים בקבוצה, שביקשו שגרשון יקבל גיבוי מהצוות הניהולי והמקצועי. היו"ר, שעד לא מזמן היה שחקן פעיל ובמשך שנים הקפטן, הבין את ההשלכות של האירוע, וביקש מגאידמק להרגיע את הרוחות ולמנוע מהפרשה לצאת מפרופורציות. גאידמק, כאמור, קיבל את העצה והתנצל בפני גרשון בניסיונו לסיים את הפרשה.

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים האריך ביום את מעצרם של שלושה מאוהדי בית"ר ירושלים, החשודים כי בסיום המשחק בטדי ביום ראשון יידו אבנים לעבר אוטובוס האוהדים של מכבי תל אביב ואף תקפו את אחד מאוהדי הקבוצה ברחוב. בנוסף להארכת מעצרם, שוחררו למעצר בית של שבוע שני אוהדים נוספים, קטינים, שעל פי החשד לקחו חלק באירוע.

עדכון ראשון: 16/9/08 13:10
עדכון אחרון: 16/9/08 17:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully