וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים צריך לעלות לשחק עם כאבים"

16.9.2008 / 12:06

יוני ארליך הפצוע מאמין שבסופו של דבר הוא יהיה כשיר למפגש הדייויס מול פרו. דודי סלע: "כולנו משחקים טוב בבית". ההכרעה בין לוי לאוקון נדחתה למחר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"הורנה הוא לוחם בלתי רגיל"

נבחרת הדייויס של ישראל קיימה הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת מפגש גביע הדייויס מול פרו שיתקיים בסוף השבוע ברמת השרון. נושא השיחה העיקרי היה פציעתו של יוני ארליך, שסובל מכאבים במרפק. הצוות הרפואי של הנבחרת ינסה להכשיר אותו בזמן למשחק הזוגות בשבת. ההחלטה לגבי זהות השחקן שיצטרף לדודי סלע במשחקי היחידים, הראל לוי או נועם אוקון, תתקבל רק מחר, כשנכון לעכשיו אוקון עדיין נמצא חזק בתמונה.

במסיבת העיתונאים אמר ארליך: "זו פציעה שהיתה לי בעבר והיא וחוזרת. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לטפל בזה. פציעות זה חלק מהמקצוע, ולפעמים צריך לעלות לשחק עם כאבים. נקווה לטוב, אבל המטרה שלי היא לשחק בכל מקרה, אני לא רואה אופציה אחרת. מפגש הדייויס הוא עוד שיא מבחינת הספורט. אחרי האולימפיאדה היתה בכלל רגיעה בארץ כי אנשים שבעו מספורט, וזה שאנחנו לא הצלחנו לא תרם לזה. אבל גביע דייויס זה משהו אדיר, הגענו לבית העליון בשנה שעברה לראשונה אחרי 15 שנה, ולא צריך לקחת את זה כמובן מאליו. להיות בבית העליון זה הדבר הכי גדול שיש".

הקפטן, אייל רן, אמר על מצבו של ארליך: "אני מאמין שיוני יהיה כשיר עד המשחק וישחק בזוגות. לגבי היחידים, גם הראל וגם נועם מתכונינים למשחק כאילו שהם ישחקו, נחכה למחר לראות איך הם ירגישו ונקבל החלטה".

סלע נשמע בטוח בסיכויים של הנבחרת ואמר: "בטוח שאנחנו פייבורטים. בפעם האחרונה שזה קרה נגד לוקסמבורג ניצחנו, כולנו משחקים טוב בבית, אני מקווה שנמשיך לעשות את זה. לגבי ההגרלה, אני אישית תמיד מעדיף לעלות לשחק ראשון".

אנדי רם התייחס ליריבים מפרו: "גדלתי עם הורנה ומירנדה בסבב, הורנה הוא לוחם בלתי רגיל, שחקן מסוכן, וגם בזוגות יהיה קשה מאוד. כי הורנה כבר לקח תואר בזוגות ברולאן גארוס, הם מתמחים בעיקר בחימר וכאן היתרון שלנו. תהיה התמודדות מעניינת, אנחנו מתחילים להרגיש את האווירה של הדיייויס והולכת להיות חוויה".

פרו מוכנה לאתגר

לאחר מכן נערכה מסיבת העיתונאים של נבחרת פרו, בה הכריז הקפטן הפרואני, חיימה איזגה, כי לואיס הורנה (107 בעולם) ואיבן מירנדה (219 בעולם), שני הטניסאים הבכירים של נבחרתו, ישחקו כמתוכנן במשחקי היחידים, כשההחלטה על השיבוץ למשחק הזוגות תתקבל רק לאחר הגרלת סדר המשחקים.

על תנאי מזג האוויר בארץ אמר איזגה: "חם פה כמו קיץ בפרו, דרום אמריקאים רגילים לזה. יהיה מאוד קשה כאן, אבל הנבחרת שלנו מנוסה, והשחקנים ביחד כבר הרבה שנים. ההצלחות שלנו בעבר נותנות לנו הרבה ביטחון אנחנו מצפים לטוב ביותר, ואני בטוח שנעשה את זה".

הורנה התייחס לסגל הישראלי ואמר: "יש לישראל צמד מדהים בזוגות, וחוץ מזה דודי הוא שחקן שהולך ומתפתח, ולדעתי הוא יגיע לטופ 50 מהר. אני לא יודע אם לוי או אוקון ישחקו, אבל בטוח שלשניהם יש טניס טוב".

על העובדה שאת הניצחון האחרון שלו על משטחים קשים הוא רשם רק ביוני, אמר הורנה: "אני מקווה שכאן אני סוף סוף אנצח על המשטח הזה. בטניס מאבדים לפעמים ביטחון והמשחקים בורחים. אני רגיל לזה, אבל בעבר השגתי תוצאות טובות על משטחים קשים, ואני מקווה שזה מה שיקרה בסוף השבוע. אני לא חושב על מה שקרה השנה, אלא רק על גביע דייויס שאני מאוד מאוד אוהב לשחק בו".

מירנדה סיפר על מצבו הבריאותי לקראת ההתמודדות: "חליתי בצהבת למשך חודשיים, אבל היה לי מספיק זמן להחלים ואני מרגיש טוב. ביום שישי אני אהיה מאה אחוז לקראת המשחק שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully