וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאותתים לעקיפה

16.9.2008 / 12:22

בוסטון רמסה את טמפה ביי 5:13 והשוותה אליה את המאזן ב-AL מזרח. כמעט נו היטר נוסף לקאבס, המטס הפסידו והסתבכו בבית

לפני שמתחילים, קצת סדר בבתים כשנותרו שבועיים עד תום העונה.

AL: בוסטון ניצחה בטמפה ביי 5:13 והשוותה את מאזנה לזה של הרייז בבית המזרח. במרכז, הוייט סוקס הפסידו לניו יורק יאנקיז 4:2 אבל ממשיכים להוליך ביתרון של 1.5 משחקים על מינסוטה, שהפסידה בקליבלנד 3:1. במערב האיינג'לס כבר מזמן נחים. בקרב על הויילד קארד מוליכה בוסטון ב-7 משחקים על פני מינסוטה.

NL: הרבה יותר סבוך. במזרח, המטס הפסידו בוושינגטון 7:2 וכתוצאה מכך פילדלפיה צימקה את ההפרש לחצי משחק. שיקגו קאבס ניצחה ביוסטון 1:6 ומוליכה את בית המרכז ביתרון של שמונה משחקים על פני מילווקי. במערב ניצחה לוס אנג'לס דודג'רס את פיטסבורג 2:8 ושימרה את פער 4.5 המשחקים מאריזונה, שגברה על סן פרנסיסקו 1:3. בקרב על הויילד קארד נמצאות פילדלפיה ומילווקי בשוויון, כשיוסטון מרוחקת 2.5 משחקים מאחוריהן וסט. לואיס 4.5.

AL: בוסטון מסבכת את המצב

טמפה ביי - בוסטון 13:5

לאחר שבשבוע שעבר נטלו הרייז את הסדרה בפנוויי פארק, באו הרד סוקס חדורי נקמה וגם שאיפה עזה לכבוש את המקום הראשון בבית. הגרביים התלבשו חזק על סקוט קאזמיר והלמו לשישה הומרים, ארבעה מהם על המגיש. דייויד אורטיז סיים עם הומר וארבעה ריביז, וליריות הצטרפו מייק לואל, ג'ייסון ביי, ג'ייסון וריטק, קווין יוקיליס וג'ייקובי אלסבורי. דייסקיי מאטסוזקה עם הניצחון, אקינורי איוואמורה, דן ג'ונסון וג'סטין רוג'יאנו עם הומרים לרייז.


קליבלנד - מינסוטה 1:3

הטווינס כבר לא יגיעו לפלייאוף מהויילד קארד, והחמיצו הזדמנות לצמק את הפער מהוייט סוקס. סקוט לואיס ניצח עם שישה וחמישה וג'נסן לואיס שמר היטב. הומר לג'ו מאוור במינסוטה.


ניו יורק יאנקיז - שיקגו וייט סוקס 2:4

למריאנו ריברה זה היה יום היסטורי, לאחר שרשם את השמירה ה-479 שלו בקריירה ועבר למקום השני בכל הזמנים, אחרי טרבור הופמן. דיוויין ווייז חבט להומר במשחק השני ברציפות, מה שלא הספיק לגרביים, שנכנעו לשתי ריצות באינינג השביעי. ניצחון לפיל קוק והפסד לארן ווסרמן. הומר לקסאווייר ניידי בניו יורק.


במשחקים נוספים ב-AL:

קנזס סיטי - סיאטל 0:3
טקסס - דטרויט 8:11

המטס לא יכולים לעשות את זה חלק

יוסטון - שיקגו קאבס 6:1

אחרי שקרלוס זמבראנו רשם נו היטר על האסטרוס, כמעט עשה זאת גם טד לילי, שבאינינג השביעי הרשה סינגל ראשון למארק לורטה, שסגר את הבאסטה. לילי סיים עם שבעה ותשעה ורשם עוד משחק מצוין, עובדה שמאוד מעודדת את לו פינלה לקראת הפלייאוף. דרק לי, ג'ובאני סוטו וג'ים אדמונדס עם הומרים לשיקגו, בריאן מולר עם ההפסד.


וושינגטון - ניו יורק מטס 2:7

איזו צרה למטס, איזו צרה. ההפסד של פדרו מרטינז (שישה אינינגים וארבע ריצות חובה) הכניס את ניו יורק לברוך, כשהפער מפילדלפיה הצטמק לחצי משחק בלבד. שבעה ושבעה של ג'ון לנאן הבטיחו שעוד יהיה לנו שמח במזרח עד תום העונה. הומר לאלייז'ה דיוקס בוושינגטון.


פיטסבורג - לוס אנג'לס דודג'רס 8:2

איך יודעים שהדודג'רס חמים? כשאפילו חואן פייר חובט להומר. פייר רשם את הממוצע השנתי שלו, הומר אחד, הוסיף עוד שתי חבטות, גם מני רמירז וראסל מרטין חבטו שלוש פעמים והירוקי קורודה רשם ניצחון עם שבעה אינינגים. לוס אנג'לס, עם 13 מ-15 בספטמבר, ממשיכה לשמור על פער ה-4.5 משחקים מאריזונה. רוס אולנדורף עם ההפסד, אדם לה רוש עם הומר לפיטסבורג.


אריזונה - סן פרנסיסקו 1:3

הדיאמונדבקס עדיין לא מפעילים את המחבטים, אבל לפחות ההגשה החזיקה מעמד מול שמונה אינינגים מלאים של בראד הנסי. אדם דאן חבט להומר ב-1:1 באינינג השמיני, ג'סטין אפטון הוסיף הומר ודאג דייויס יצא ללא הכרעה אחרי שבעה אינינגים. טוני פניה ניצח וצ'אד קוולס זכה בשמירה, הנסי עם ההפסד.


תוצאה נוספת ב-NL:

קולורדו - סן דייגו 11:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully