וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס שולחן: ישראל הפסידה במשחק על הארד

אברהם תשובה

16.9.2008 / 9:55

זאב גליקמן ושמואל שור נכנעו 3:2 לצמד הצרפתי במאבק על המקום השלישי ופספסו הזדמנות להביא למשלחת הפראלימפית מדליה נוספת

יח"צ - חד פעמי

הכתבה באדיבות ערוץ 1, מתוך תכנית סיכום היום במשחקים הפראלימפיים, מדי ערב ב-20.30

נבחרת הנכים של ישראל בטניס שולחן הפסידה הבוקר (שלישי) במשחק על מדליית הארד במשחקים הפראלימפיים בבייג'ינג לאחר שנכנעה 3:2 לנבחרת צרפת. הצמד הישראלי, זאב גליקמן ושמואל שור, הפסיד לצמד הסיני המקומי בחצי הגמר וניסה להשיג את המדלייה המיוחלת מול הצרפתים, שהיו בסופו של דבר טובים מדי.

במשחק הראשון בהתמודדות ניצח הצרפתי פרנסואה סריגנה את שור 1:3, ולאחר מכן השווה גליקמן את המאזן הכללי עם ניצחון חלק 0:3 על סטפן מסי. במשחק הזוגות ניצחו הצרפתים 2:3 בסיום קרב דרמטי (9:11 במערכה החמישית), אבל גליקמן שוב איזן את ההתמודדות עם ניצחון 1:3 על סריגנה. במשחק הקובע גבר מסי על שור 0:3 והעניק לצרפת את הארד.

נבחרת הכדורסל הישראלית הפסידה היום במשחק על המקום החמישי לנבחרת גרמניה 63:54 וסיימה במקום השישי. דותן מישר קלע 19 נקודות לישראל, ליאור דרור הוסיף 14 נקודות משלו ורועי רוזנברג קלע 9 נקודות. ראוי לציין שישראל הוגרלה לבית קשה בשלב המוקדם וזאת ניתן לראות בבית הגמר כששלוש נבחרות מהבית ארה"ב, אוסטרליה ובריטניה, העפילו מהבית הישראלי לבית הגמר ומהבית השני רק קנדה. בסה"כ קיימה הנבחרת הישראלית שבעה משחקים בשלבים השונים, שבמהלכם גברה על ברזיל וסין ונוצחה על ידי ארה"ב, אוסטרליה, בריטניה, קנדה וגרמניה.

טקס סיום התחרויות יערך מחר (רביעי) אך קודם לכן ישתתף האתלט הישראלי בזה נבבה, במרוץ המרתון לעיוורים. משלחת ישראל שתסיים ככל הנראה את התחרויות עם חמש מדליות כסף ואחת ארד, תתקבל בשדה התעופה ביום שישי בשעות הבוקר המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully