וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: סוסיאדד מסרבת לשחרר את סטפנוביץ'

16.9.2008 / 9:50

סכסוך כספי עם קבוצתו מונע מהקשר לחתום בישראל, ביממה הקרובה יתבהר עתידו. אם יחתום קשר, עזורי ישחרר שחקן. מחמאות לגולדנברג

ריאל סוסיאדד מסרבת לשחרר את קשרה ושחקן נבחרת סלובניה, דליבור סטפנוביץ', למכבי פתח תקוה. בין השחקן למועדון קיים סיכום בעל פה לשלוש שנים (שנה אחת עם אופציה להמשך ההתקשרות). מה שמונע כרגע את הגעתו לישראל הוא סכסוך כספי בין עם המועדון. בפתח תקוה מחכים לתשובה סופית של סוכנו שאמורה להתקבל ביממה הקרובה. אם יחתום קשר זר בקבוצה, המאמן גיא עזורי ועוזרו אבי פיטוסי יחליטו את מי משחקני הסגל לשחרר. לירן כהן הוא אחד המועמדים, למרות התנגדות של חלק משחקני הקבוצה שסבורים כי מדובר באחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה.

במועדון מרוצים מאוד מהבלם בובאן גרנצ'ארוב, שממשיך להפגין מנהיגות במרכז ההגנה. הבלם מורד מגמאדוב התבטא בפני חבריו לקבוצה כי צירופו של בלם נבחרת מקדוניה מקל עליו. יחד עם זאת, במועדון ממשיכים לבנות על הבלם הצעיר ניצן דמארי ונראה כי החל מהעונה הבאה, בה צפוי מגמאדוב לפרוש, הוא יקבל קרדיט רחב יותר. גם קשר סירמאנה דמבלה והחלוץ פבלו בסטיאניני מותירים בינתיים רושם טוב.

בקבוצה החמיאו אתמול למגן הצעיר חגי גולדנברג, ששיחק 90 דקות וכבש שער לזכות נבחרת הנוער בניצחון 2:0 על מונטנגרו במסגרת טורניר צ'לה בסרביה. השחקן חגג אתמול גם יום הולדת 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully