וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות?

16.9.2008 / 8:31

הקאובויס ניצחו את פילדלפיה במותחן אדיר 37:41, והשתיים בישרו שיהיה מעניין ב-NFC מזרח השנה. שני טאצ'דאונים לטרל אואנס

דאלאס (0:2) - פילדלפיה (1:1) 37:41

לפני פתיחת העונה ניבאו רבים שה-NFC מזרח יהיה שוב הבית החזק בליגה. הלילה (בין שני לשלישי) שוב ראינו למה הבית הזה מסוגל, כשדאלאס ופילדלפיה נתנו לנו את מה שעשוי להיחשב למשחק העונה כבר במחזור השני. מותחן אדיר, נקודות ומהלך מטומטם של רוקי - כל אלה היוו מפגן של הנאה צרופה.

בואו נתחיל מהמהלך הטפשי של השנים האחרונות, שאולי יסביר למה כדאי לתת שתי סטירות לכל אלה שחושבים על החגיגות ועל עצמם יותר מאשר על המשחק. דשאן ג'קסון, הרוקי המצוין של פילדלפיה, קלט שש תפיסות ל-110 יארד והפך לשחקן השני בלבד בהיסטוריה שתופס מעל ל-100 יארד בשני משחקיו הראשונים בליגה. זה לא מנע ממנו להתבזות ברבע השני, כשתפס כדור ל-60 יארד, רץ איתו לאנדזון, זרק אותו והחל לחגוג. אלא שדאלאס עירערה וטענה שהכדור נזרק לפני האנדזון, השופטים קיבלו את הערעור ושמו את הכדור על קו היארד האחד, ממנו הבקיע בריאן ווסטברוק. לו הייתה זו פעם ראשונה, מילא, הבעיה שזה כבר קרה לג'קסון האוויל בעבר, בליגת התיכונים.

ועכשיו, למשחק. כבר במחצית הייתה התוצאה 24:30 לאיגלס. אחרי יתרון 0:3 לפילדלפיה הוכיח טרל אואנס שבא לשחק, קלט מסירה ל-72 יארד והעלה את דאלאס ל-3:7. האיגלס צימקו ל-7:6, לפני שפליקס ג'ונס הגדיל ל-6:14. הרבע השני היה שייך לנשרים, שעם טאצ'דאונים של ווסטברוק וכריס גוקונג בתוך 14 שניות (גוקונג מפאמבל של טוני רומו) עלו ל-14:20. אואנס קלט עוד כדור, הפעם ל-4 יארדים, והשיב את היתרון לדאלאס - 20:21. אז באו הטאצ'דאון של ווסטברוק ושער שדה נוסף של דייויד אייקרס שהעלו ל-21:30, לפני שהקאובויס צימקו עם הירידה להפסקה - 24:30.

שטף הנקודות נרגע ברבע השלישי, עד לטאצ'דאון של מריון בארבר חמש דקות לסיומו - 30:31. עם פתיחת הרבע הרביעי רשם ווסטברוק טאצ'דאון נוסף והעלה ל-31:37, אבל הקאובויס הגיבו במהירות עם שער שדה מצמק של ניק פולק - 37:34, וארבע דקות לסיום העלה בארבר בטאצ'דאון את הבוקרים ליתרון, אותו לא שמטו - 37:41 אדיר בסיום.

מספרים: בדאלאס, רומו זרק ל-312 יארד ב-21 מ-30 לשלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, כמובן עם הפאמבל שתורגם לנקודות. 89 יארד לאואנס עם שני טאצ'דאונים, 63 יארד וטאצ'דאון לבארבר. בפילדלפיה, 25 מ-37 ל-281 יארד לדונובן מקנאב, 58 יארד ושני טאצ'דאונים על הקרקע ו-45 יארד וטאץ' לווסטברוק באוויר. 110 יארד לג'קסון הטמבל.

* אד הוקיולי, אחד השופטים המוערכים בליגה, הודה כי שגה בפסיקה במשחק בין דנבר לסן דייגו ביום ראשון (38:39 לברונקוס). הוקיולי פסק כי כדור שנהדף לאחור מידי ג'יי קאטלר היה מסירה לא מושלמת, בעוד שהיה צריך להישרק פאמבל. למרות שהשריקה תוקנה בהילוך החוזר, סן דייגו לא יכלה להחזיק בכדור ולנצח, משום שהשריקה הפכה את המהלך ל"מת". הוא צפוי להיות מושעה ממשרת שופט ראשי בשבועות הקרובים. "הוא היה שופט מצוין לאורך השנים, אבל שופטים צריכים לקחת אחריות על טעויות", אמר דובר הליגה גרג איילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully