וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נד יוסט פוטר ממילווקי

15.9.2008 / 22:33

הברוורס פיטרו את מאמנם לאחר שהפסידו 11 מ-14 משחקיהם האחרונים, דייל סווים יחליפו. שחקן במילווקי: "הסרחנו, היינו חייבים שינוי"

בשנה שעברה הובילה מילווקי ביתרון של 8.5 משחקים על שיקגו קאבס ביולי, אבל סיימה רק שניה בבית ה-NL מרכז וראתה את הפלייאוף מהבית. העונה, כך נראה, הולכים הברוורס במסלול דומה. הפעם יתרונם של הקאבס ברור בראש הבית, אבל בקרב על הויילד קארד נראה היה שמילווקי בדרך הנכונה. אלא שאז הגיעה שרשרת הפסדים, ששיאה בסוויפ בן ארבעה משחקים בפילדלפיה שמחה את כל היתרון שהיה לברוורס על הפיליז. להנהלה זה הספיק והיא הודיעה למנג'ר נד יוסט על הפסקת עבודתו. דייל סווים, מאמן הבסיס השלישי, יחליפו.

"זה היה צעד לא קל ואנו מודים לנד על תרומתו למועדון", אמר דאג מלווין, סגן הנשיא. "כרגע שיקול הדעת שלנו הוא להציב את המועדון בעמדה הטובה ביותר עבורו בשבועיים הקריטיים שעוד נותרו לנו". שחקן במילווקי היה בוטה בהרבה ואמר לכתבת ESPN: "הסרחנו בספטמבר (11 הפסדים ב-14 משחקים, ד.ר.) ואני לא חושב שזו אשמתו שכרגע אנחנו לא חובטים או מגישים, אבל משהו היה חייב להשתנות".

יוסט לקח את הברוורס לידיו ב-2003, כשבעונתו הראשונה הגיע עימם למאזן 94:68. ב-2005 סגרה מילווקי עונת 81:81, העונה הראשונה לאחר 12 שנה שלא הסתיימה במאזן שלילי. 2006 הייתה שנת נפילה (87:75), אבל ב-2007 היו הברוורס קונטנדרים במירוץ לפלייאוף וסיימו לבסוף במאזן 79:83. מאזנם העונה יהיה טוב יותר, מאחר שהם כבר עומדים על 83 ניצחונות, אולם הפלייאוף נמצא בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully