וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס סבליוס בדרך לבני סכנין

יצחק סולומון

15.9.2008 / 17:19

הקולומביאני, שמתקשה למצוא את מקומו באשדוד, מתקרב לקבוצה של פרדי דוד. דרייניץ' ישוחרר. הקבוצה צפויה לארח את נתניה בנצרת עילית

חלוץ מ.ס. אשדוד, קרלוס סבליוס מקולומביה, בדרך לבני סכנין, המשוועת לחלוץ מבקיע שערים, שיפתור לה את הבעיות בהתקפה. סכנין לא הצליחה לכבוש בשני משחקי פתיחת העונה, ומפלס הלחץ בקבוצה עולה.

סבליוס שיחק בשנתיים האחרונות במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. כרטיס השחקן שלו היה שייך באופן אישי ליושב ראש הקבוצה, כאיד אבו עייאש, שבקיץ מכר אותו לאשדוד, תמורת כחצי מיליון שקל. החלוץ בן ה- 27, שהתאקלם בנצרת, אבל לא כל כך באשדוד, לא אוהב את העובדה שבאשדוד הוא מתקשה למצוא את מקומו בהרכב. עסקת העברתו לסכנין אמורה להיסגר בימים הקרובים.

מי שנמצא בדרך החוצה מסכנין הוא החלוץ הסרבי, דרקו דרייניץ, שחתום עד סיום העונה, אולם לסכנין יש אפשרות להשתחרר מהחוזה בעוד שבוע. המאמן פרדי דוד לא משוכנע שזהו האיש שיוכל להיכנס לנעליהם של איליה יבוריאן ומאור בוזגלו, והוא ישוחרר ככל הנראה.

בינתיים נערכים בסכנין לאפשרות הכמעט ודאית שאצטדיון דוחא לא יאושר, והקבוצה תאלץ לחפש מגרש חלופי, במשחק בשבת מול מכבי נתניה. יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, כבר שוחח עם יושב ראש הפועל נצרת עילית, ושריין את האצטדיון העירוני.

היום (שני) זכו שחקני סכנין ליום מנוחה, ומחר יחלו בהכנות למשחק מול מכבי נתניה. הקבוצה תקיים מחר שני אימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully