וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה שוחרר ממכבי נתניה

דור בלך

15.9.2008 / 16:28

החלוץ הגנאי שמע ממתיאוס שיכולתו אינה מספיקה. מאמצים להארכת חוזהו של אלמוג כהן. לוסיאנו דה ברונו יגיע כדי לנהל מו"מ עם הקבוצה

מכבי נתניה שחררה היום (שני) את החלוץ אובודו אוקוצ'ה. השחקן, שהיה הרכש הראשון שהביא דניאל יאמר לנתניה, וסומן בשנים האחרונות כ"בלתי ניתן לנגיעה", בעקבות יחסיו הקרובים עם הבעלים, שמע מלותר מתיאוס כי היכולת שלו לא מספיקה.

בשנתיים האחרונות נכנס השחקן לעימות מתמשך עם אוהדי מכבי נתניה, שהגיע לשיאו בשבועות האחרונים, בהם זכה לקריאות בוז צורמות והגיב בתנועה מגונה במחזור הראשון. אוהדי נתניה שמו להם למטרה "להעיף" מהקבוצה את אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו, שגם הוא ידע יחסים רעים עם האוהדים, והיום המשימה הושלמה מבחינתם. החלוץ הגנאי הגיע למכבי נתניה בחודש ינואר 2006 וכבש 19 שערי ליגה בשתי עונות וחצי בהן שיחק בקבוצה. נתניה והשחקן הגיעו להסכמה משותפת על השחרור, לאחר שלאוקוצ'ה נמאס מיחס הקהל ומהעובדה שמתיאוס לא מרוצה ממנו, בלשון המעטה. במהלך הפגישה אמר אוקוצ'ה לחברי ההנהלה: "במצב שנוצר עם האוהדים, אין לי כוחות להמשיך".

כעת, לאחר שחרורו של אוקוצ'ה ושל קיויו לפני כשבועיים יש למתיאוס מקום לשני זרים נוספים, כשכבר אתמול הודיעה נתניה כי בכוונתה להחתים שני זרים ברמה גבוהה בעמדת הקשר והחלוץ. מתיאוס בוחן כעת את ג'ורג' בה ופרינס אולומו, ומעוניין גם בעוד מספר שחקנים אחריהם עקב טומי נילסן, בהם השבדי טוביאס גרהאן. סגירת חלון ההעברות האירופאי מציבה מכשולים רבים בפני נתניה, שבוחנת אפשרות לרכוש את יאניק קמאנן ממכבי תל אביב.

בנוסף, גורמים ממכבי נתניה יפגשו בימים הקרובים עם אלמוג כהן במטרה להאריך את חוזהו, שמסתיים בסוף העונה הבאה. הצדדים ניסו להגיע לעמק השווה כבר מספר פעמים בחודשים האחרונים, אבל ללא הועיל. הקשר הצעיר קיבל במהלך הפגרה פניות ממכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ובנתניה מפחדים כי יאבדו אותו ללא תמורה בסוף השנה הבאה.

לוסיאנו דה ברונו הארגנטינאי, ששיחק בהפועל תל אביב לפני שנתיים, יגיע בימים הקרובים לארץ כדי לנהל מו"מ עם מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully