וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה בהפועל פ"ת: "לא יכול להיות שנספוג שערים כאלה"

15.9.2008 / 14:56

זלצר ומחפוד ערכו אסיפת שחקנים. המאמן: "שכל אחד פה ישים לב איפה הוא עומד". חלק מההערות הופנו לנגר. שחקנים: "איציק כהן מאוכזב"

לאחר ההפסד בשבת למכבי נתניה, הפועל פתח תקוה ערכה היום (שני) אימון בוקר, לאחריו ערכו המנהל המקצועי זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד אסיפת שחקנים. השניים ניתחו את ההפסד. זלצר הפתיע כשאמר לשחקנים: "שמונה שערים הובקעו בסוף השבוע בליגת העל ממצבים נייחים. אתם צריכים להיזהר. לא יכול להיות שנספוג שערים כאלה כשאנחנו עובדים על זה כל השבוע". מחפוד ביקש מהשחקנים להתעורר והוסיף: "כדאי שכל אחד פה ישים לב איפה הוא עומד ועל מי הוא שומר. קחו אחריות, יש לכם מחויבות לקבוצה".

נראה כי חלק מהדברים הופנו למגן שוקי נגר, שבקבוצה טענו כי לא כיסה את הקשר האחורי של נתניה, פרנסמן ביוואן, שכבש את השער הראשון. בקובצה החמיאו לחלוץ שמעון אבוחצירה על השער שכבש, שלא עזר לבסוף.

אלנתן סלמי נשאר בינתיים בקבוצה. מסתמן כי השחקן היחיד שישוחרר הוא אחמד קאסום. שחקנים בקבוצה העידו כי הבלם איציק כהן נראה מאוכזב לאחר שלא פתח בהרכב למרות שחזר מהרחקה. ייתכן ובמשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד הוא יחזור להרכב. בימים הקרובים צפוי להגיע לקבוצת הנוער של המועדון קשר ליברי העונה לשם רונאלדיניו. השחקן ייבחן בקבוצה, אך לא בטוח שהוא יחתום במלאבס משום בעיות ביורוקרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully