וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו היטר לקרלוס זמבראנו

15.9.2008 / 13:07

המגיש של הקאבס לא הרשה אף חבטה ב-0:5 על יוסטון. פילדלפיה טאטאה את מילווקי, השוותה את המאזן. בוסטון בדרך לפלייאוף

יוסטון - שיקגו קאבס 5:0

במשך 36 שנה לא רשם מגיש של שיקגו קאבס נו היטר, עד שהלילה (בין ראשון לשני) עשה זאת קרלוס זמבראנו. ביג זי, שהיה בלתי יציב בתקופה האחרונה, הכיש עשרה חובטים בתשעה אינינגים, ורק הולכה שנתן עשתה את ההבדל ממשחק מושלם. "כנראה שחזרתי", הכריז המגיש הונצואליאני, שהתחבק עם מאמנו לו פינלה ועם חבריו לקבוצה לאחר המשחק, שהתקיים במילווקי בעקבות סופת "אייק" שלא איפשרה את קיומו ביוסטון. מילט פאפאס היה המגיש הקודם של הקבוצה שרשם נו היטר, מול סן דייגו ב-1972. אלפונסו סוריאנו חבט להומר מספר 28 העונה, על רנדי וולף המפסיד.

מהלך הפסילות של זמבראנו:

1. דארן ארסטד - פסילה לימין
2. מייקל בורן - סטרייקאאוט בליווי מבט
3. מיגל טחאדה - פסילה אווירית למרכז

4. לאנס ברקמן - פסילה לבסיס השני
5. ג'ף בלום - פסילה לבסיס הראשון
6. האנטר פנס - סטרייקאאוט בליווי מבט

7. דייויד ניוהאן - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
8. הומברטו קינטרו - פסילה למגיש
9. פרננדו ניבי - פסילה לימין

10. דארן ארסטד - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
11. מייקל בורן - הולכה
12. מיגל טחאדה - דאבל פליי

13. לאנס ברקמן - פסילה לימין
14. ג'ף בלום - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
15. האנטר פנס - נפגע מהגשה, עלה לבסיס
16. דייויד ניוהאן - פסילה לבסיס הראשון

17. הומברטו קינטרו - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
18. מארק סקמואנו - סטרייקאאוט בליווי מבט
19. דארן ארסטאד - פסילה לשורטסטופ

20. מייקל בורן - פסילה לבסיס השני
21. מיגל טחאדה - פסילה לשורטסטופ
22. לאנס ברקמן - סטרייקאאוט בליווי מבט

23. ג'ף בלום - פסילה לימין
24. האנטר פנס - פסילה אווירית לפיצ'ר
25. דייויד ניוהאן - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט

26. הומברטו קינטרו - פסילה לשורטסטופ
27. חוזה קסטיו - פסילה לשורטסטופ
28. דארן ארסטאד - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט

NL: פילדלפיה מחקה את כל הפער

פילדלפיה - מילווקי 3:7
פילדלפיה - מילווקי 1:6

אפשר להגיד שזה היה באוויר, כשאת מה שעשו הפיליז בשנה שעברה למטס, הם עשו הפעם לברוורס עם סוויפ של ארבעה משחקים, ולאחר שהברוורס נראו לפני שבועיים כמועמדים בטוחים לויילד קארד, עכשיו הם מביטים בחרדה על הפיליז שהשוו את המאזן (67:83) בקרב על הכרטיס הרביעי. במשחק הראשון (3:7) חבט פאט ברל באינינג השמיני לסינגל שהעלה ל-3:4, אחריו ירה שיין ויקטורינו להומר בן שלוש ריצות וסקוט אייר המחליף זכה בניצחון. ריאן הווארד עם הומר בן שתי ריצות לפילדלפיה, ריי דורהאם ומייק קמרון עם הומרים לברוורס, גיירמו מוטה עם ההפסד. במשחק השני (1:6) העסק כבר לא היה כל כך צמוד. ברט מאיירס, בכושר חולני, הרשה רק שתי חבטות בתשעה אינינגים, כשהוא נכנע רק להומר של ג'ף סופאן. הומר לברל, סופאן עם ההפסד.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 0:1

הדואל בין ארון קוק מקולורדו (שמונה אינינגים) וגרג מדוקס מהדודג'רס (שבעה) לא הוכרע בין השניים, ורק באינינג העשירי חבט טרוי טולוויצקי לסינגל הניצחון על הונג צ'י קו. מני קורפאס עם הניצחון, הדודג'רס שמרו על פער 4.5 המשחקים מאריזונה, שהפסידה לסינסינטי.


ניו יורק מטס - אטלנטה 7:4

מה יהיה עם המטס האלה? אוליבר פרז דפק הופעה יפה של שבעה ושמונה, ניו יורק צעדה לאינינג התשיעי ביתרון 2:4 ואז נכנס לואיס אייאלה, שמילא בהצלחה יחסית עד כה את תפקיד הקלוזר. עד כה, כי הפעם אייאלה נתן הומר בן שלוש ריצות לגרג נורטון, שהעלה ל-4:5 בדרך להתפרקות מוחלטת של המטס. יתרון ניו יורק, שעמד על 2.5 משחקים לפני המשחק, גולח למשחק אחד מפילדלפיה. ניצחון לחורחה חוליו, שמירה למייק גונזאלס, שני הומרים לדייויד רייט מניו יורק.


פיטסבורג - סט. לואיס 2:7

הקרדינלס כבר לא יהיו בפלייאוף השנה, גם אם נשאר להם סיכוי תאורטי, אחרי הסוויפ המבזה בפיטסבורג. טי ג'יי בים זכה בניצחון בסיוע הומר של נייט מקלאות', בראד תומפסון עם ההפסד.


אריזונה - סינסינטי 2:1

וגם הדיאמונדבקס מתרחקים מאוקטובר, כשהומר של קורי פטרסון באינינג העשירי ושמירה של פרנסיסקו קורדרו השאירו את הפער מלוס אנג'לס על 4.5 משחקים עם 14 משחקים בקופה. דייויד וות'רס עם הניצחון, ג'ון ראוש, הרכש ההו-כה-כושל של אריזונה, עם ההפסד, ג'סטין אפטון עם הומר לאריזונה.


יתר התוצאות:

פלורידה - וושינגטון 7:8
סן דייגו - סן פרנסיסקו 8:6

AL: מעשית, בוסטון בפנים

בוסטון - טורונטו 3:4

ג'ון לסטר שוב היה שם עבור הרד סוקס. המגיש, שגם לרשותו יש כבר נו היטר השנה, הכיש שישה חובטים וגבר על רוי האלאדיי (שבעה וחמישה), שכדי להציל את סיכויי הפלייאוף של הבלו ג'ייז עלה על מנוחה של שלושה ימים. הניתוח לא הצליח והחולה מת, הג'ייז איבדו את סיכויי הפלייאוף שלהם, כשהם מרוחקים כעת 8.5 משחקים מבוסטון. הרד סוקס, שניצחו למרות שמירה רעה של ג'ונתן פפלבון (שתי ריצות חובה), כבר מעשית בפלייאוף, כשהמרחק ממינסוטה עומד על שישה משחקים ובקופה 13 משחקים בלבד לבוסטון. הומר לחוזה באוטיסטה בטורונטו.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 2:4
שיקגו וייט סוקס 7:11

אחרי שמינסוטה השוותה את מאזנה לוייט סוקס בשבת, היא הפסידה לבולטימור והגרביים ניצלו זאת עד תום, כדי לנצח בשני המשחקים ולפתוח פער של 1.5 משחקים על הטווינס בבית המרכז. במשחק הראשון (2:4) התעמר חאווייר ואסקז בטייגרס, ועם 7.2 אינינגים ושמונה הכשות ניצח את ג'סטין ורלאנדר. אלכסי רמירז חבט להומר. במשחק השני (7:11) זה כבר היה יותר קשה, כשהטייגרס חזרו מפיגור 7:0 לשוויון 7:7 עם חמש ריצות במעלה האינינג השמיני. אלא שאז הגיע דיוויין וייז, שנכנס על בסיסים מלאים וחבט לגראנד סלאם מנצח. גם בריאן אנדרסון וג'ים ת'ומה הלכו רחוק, כשבדטרויט עושים זאת קרטיס גרנדרסון, מרקוס ת'יימס ומארק הסמן. מאט ת'ורנטון עם הניצחון, בובי סיאי עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 3:4

שון פיגינס חבט לסינגל בתחתית האינינג התשיעי, ועם ההפסד של טמפה ביי נראים האיינג'לס בדרך ליתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. חוזה ארדונדו עם הניצחון, מארק טשיירה עם הומר 30 העונה, ריי קורקוראן עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 4:8

היאנקיז לא יהיו בפלייאוף, אבל לדרק ג'יטר בכל זאת היה רגע משמח. ג'יטר חבט להומר והשווה את שיאו של לו גריג - 1,269 חבטות בעונה הרגילה ביאנקי סטדיום. אלכס רודריגז חבט לגראנד סלאם, קרל פבאנו זכה בניצחון ומריאנו ריברה רשם שמירה 478 בקריירה ונצמד במקום השני בהיסטוריה ללי סמית'. אדווין ג'קסון עם ההפסד, הומר גם לג'ייסון ג'יאמבי בניו יורק.


במשחקים נוספים ב-AL:

אוקלנד - טקסס 4:7
קליבלנד - קנזס סיטי 13:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully