וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "המשחק הכי חלש שלנו בשנתיים האחרונות"

יצחק סולומון

14.9.2008 / 22:33

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים מתוסכל מיכולת קבוצתו בהפסד 1:0 למכבי פתח תקוה. "צריך להתעורר ולהבין שככה, המצב לא יכול להימשך"

"אומרים שהתחילו לעבוד על תיקון הליקויים בדוחא, אבל אני לא ראיתי שום דבר", אמר יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, והתייחס לסיכויי קבוצתו לארח בסוף השבוע את מכבי נתניה בביתה. ביום שלישי צפויה ביקורת באצטדיון, ולאור הסיכוי שהוא לא יאושר, גנאים שוחח היום (ראשון) עם יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, ושריין את האצטדיון בנצרת עילית.

כמו כן, יו"ר סכנין לא נרגע מהיכולת הדלה של קבוצתו מול מכבי פתח תקווה, שגרמה להפסד ליגה ראשון העונה. "שתי הקבוצות היו חלשות ולשתיהן לא הגיעה אפילו נקודה אחת. האדום לטל חן פגע בנו. נצטרך לשפר את היכולת ואנחנו כבר מסתכלים קדימה", אמר גנאים. "זה היה המשחק הכי חלש שלנו בשנתיים האחרונות, חוליית הקישור שלנו לא נתנה שני פסים רצופים. צריך להתעורר ולהבין שהמצב לא יכול להימשך כך. אני בטוח שנגד נתניה ניראה אחרת, כולם יזיעו וירוצו למען הקבוצה. דיברתי עם פרדי והוא מסכים איתי ששיחקנו חלש".

החלק הקדמי מדאיג מאוד את אנשי סכנין. מאזן הקבוצה מורה על אפס שערי זכות. גנאים: "לצערי שני החלוצים שלנו לא מבקיעים, אבל מצד שני קבוצה לא צריכה להסתמך רק על החלוצים אלא על כל הקבוצה שתבקיע. בקבוצות אחרות בלמים ומגינים מבקיעים. חיזוק? אין הרבה חלוצים פנויים. נצטרך לחפש בסבלנות".

גנאים לא אוהב כשמזכירים לו את חסרונם של איליה יבוריאן ומאור בוזגלו, שהיו המוציאים לפועל בעונה שעברה. "נצטרך לשכוח אותם, להביא שמות חדשים ולהתרגל אליהם. לחשוב על מי שעזב זה לא יעזור".

היום ערכו השחקנים אימון קל, מחר יקבלו יום חופשי, וביום שלישי יקיימו שני אימונים נוספים. המגן בסאם גנאים ממשיך באימונים הקלים במסגרת תוכנית השיקום שהוכנה לו, ובסכנין מאמינים כי יהיה כשיר בעוד שבועיים, למשחק מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully