וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מציגה: צ'ירסוואה נולד

יצחק סולומון

14.9.2008 / 22:19

במועדון עדיין מתקשים למצוא מחליף לקשר שעזב בקיץ, וייבחנו בימים הקרובים שני מחליפים אפשריים. דיין: "משחקים עם זר אחד, זה לא מתאים"

שני קשרים אחוריים זרים אמורים לנחות בארץ ב-48 השעות הקרובות ולהצטרף לאימוני עירוני קרית שמונה. השניים ייבחנו על ידי המאמן, מישל דיין, ואם ירשימו יוחתמו. נושא החיזוק קיבל תאוצה בעקבות התצוגה הדלה של הקבוצה במשחק ההפסד באשדוד.

בקרית שמונה אומרים שגואל צ'ירסוואה מחוף השנהב השאיר אחריו חור ענק במרכז השדה, והקבוצה מתקשה למצוא לו תחליף. "זה תפקיד לא פשוט והרבה קבוצות מחפשות שחקנים בתפקיד הזה. אני מקווה שמצאנו מה שאנחנו רוצים", אמר הערב (ראשון) מאמן הקבוצה, מישל דיין, לרדיו קול רגע בגליל.

"שניהם יגיעו, נראה אותם, ואם זו היכולת שראינו בקלטות, אין לי ספק שהם ישדרגו את הקבוצה. אנחנו משחקים בליגת העל עם זר אחד וזה לא מתאים", הוסיף המאמן. על הביקורת נגדו על כך שעד היום לא הביא מחליף לצ'ירסוואה, אמר דיין: "להביא לכאן רכבת זרים בכדי להגיד שבחנו זו לא חוכמה גדולה, מה גם שזה כרוך בעלויות, אז אנחנו צריכים להביא זרים שיתאימו לתקציב וליכולת שלנו".

היום קיבלו השחקנים יום חופשי ומחר יחזרו לאימונים. מהמשחק מול הפועל תל אביב ייעדרו המורחקים יניב לביא וחבייר סספדאס. הנבחן מארגנטינה, גסטון לגמן, לא הרשים ושוחרר. היום אף הגיעו כסאות הפלסטיק שיותקנו בימים הקרובים ביציע החדש באצטדיון. מנהל מדור הספורט בעיריית קרית שמונה, אלי מנחם, אמר: "אין לי ספק שהיציע יהיה מוכן למשחק נגד הפועל תל אביב". המשחק עצמו יתקיים ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully