וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואה: "מתנצל בפני קינן, לא פגעתי בכוונה"

14.9.2008 / 18:00

במכבי חיפה כעסו על משחקו האגרסיבי של החלוץ שאמר: "חשבתי שלא קרה כלום". ההנהלה פתחה במו"מ עם ראנספורד

לאחר שגוסטבו בוקולי השתולל אתמול (שבת) בחדר ההלבשה בעקבות פגיעות ברוטליות של שחקני הפועל תל אביב, במכבי חיפה כועסים גם על המרפק של סמואל יבואה לפניו של דקל קינן, שעדיין סובל מנפיחות. בצוות הרפואי העריכו שיהיה כשיר למשחק מול בני יהודה ביום ראשון הבא.

יבואה לא שוחח בסיום עם קינן, אך ביקש להתנצל. "אני מתנצל בפניו, לא יודע מה לומר. לא פגעתי בו בכוונה ולא ידעתי שהוא נזקק לטיפול. ראיתי שהוא חזר למגרש וחשבתי שהוא בסדר, שלא קרה כלום. זאת עבירה שמבוצעת תוך כדי משחק. לא הייתה לי כוונה רעה". כזכור, אתמול אמר בוקולי לחבריו: "שחקני הפועל פירקו אותי. זה מסוכן". בוקולי צפוי לחזור לאימונים ביום שלישי.

הנהלת הקבוצה פתחה במשא ומתן עם סוכנו של אוסיי ראנספורד, פיני זהבי, לאחר שהמאמן אלישע לוי נתן אור ירוק להחתמתו. בחיפה רוצים להחתים את ראנספורד כעת לארבע שנים, אבל כרגע הוא לא יוכל לשחק עד החמישי בדצמבר, אז ימלאו לו 18. כעת עומדת בפני אלישע לוי דילמה: אם חלוץ זר ינחת כאן עד ספטמבר, והסיכויים לכך נמוכים יחסית, ראנספורד יושאל לקבוצה אחרת. אם לא, ראנספורד עשוי להירשם כזר הרביעי עד ה-25 בספטמבר ואז יוכל לשחק בתחילת דצמבר. בחיפה שוקלים גם אפשרות נוספת: אם הקבוצה תתמודד על האליפות עד חלון ההעברות, היא תשאיל את ראנספורד לקבוצה אחרת במטרה להחתים חלוץ בעל שיעור קומה עם ניסיון, כדי שיתמוך במאבק על האליפות.

במועדון מרוצים מאוד ממשחקו של יניב קטן אתמול. כזכור, לאחר מחנה האימונים ביקש אלישע לוי מקטן לקחת יותר מנהיגות. כעת אומרים במועדון שקטן לקח על עצמו מנהיגות, מגיע לקבל יותר את הכדור ועושה רושם שהוא חוזר לכושר משחק. "יאם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא יחזור לממש את הפוטנציאל שלו. אף פעם לא מאוחר", אמר גורם בקבוצה.

החלוץ תמבינקוסי פנטאני ייעדר כנראה יומיים, אך המסקנה הסופית תתגלה רק בבדיקה שתיערך מחר (שני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully