וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות ולאסיץ' סיימה את העונה עם חיוך

14.9.2008 / 16:45

הקופצת לגובה הקרואטית, שהפסידה את התואר האולימפי וחצי מיליון דולר בגולדן ליג, ניצחה בגמר הגראנד פרי בשטוטגארט

בלנקה ולאסיץ' חגגה פתיחת עונה חלומית, אבל הפסד התואר האולימפי בבייג'ינג, וההפסד בתחרות האחרונה בסבב הגולדן ליג - הרסו את הכל עבור הקופצת לגובה הקרואטית, שעד לתחילת העונה שלטה ללא עוררין בעולם.

היום (ראשון) ולאסיץ' התנחמה בסיום עונת הגראנד פרי עם טעם מתוק בפה, אחרי שניצחה בתחרות גמר הגראנד פרי בשטוטגארט, עם קפיצה של 2.01 מ'. האלופה האולימפית מבלגיה, תיאה הלבאוט, סיימה שלישית בלבד עם 1.97 מ' כשבאמצע השתחלה אנה צ'יצ'רובה הרוסיה, שניתרה לגובה של 1.99 מ'.

שאר המקצועות לא ממש התעלו לרמה הגבוהה שאליה התרגלנו במשחקים האולימפיים. בהיעדרו של יוסאין בולט, סטפן באקלנד ממאוריציוס ניצח בריצת ה-200 לגברים בזמן של 20:57 שנ' והקדים במאית השניה את פול הסיון האירי. אתלט בכיר נוסף שנעדר היה שיאן העולם ב-110 משוכות, דיירון רובלס, ומי שניצח בריצה הזאת היה דייויד אוליבר האמריקאי, שקבע 13:22 שנ'.

אחרי ניצחונו של אסאפה פאוול אתמול בריצת ה-100 לגברים, שלי אן-פרייזר השלימה דאבל ג'מייקני בנשים כשניצחה עם 10:94 שנ'. האלוף האולימפי בהטלת כידון, אנדראס תורקילדסן הנוברגי, סיים הפעם במקום השני (83.77 מ'), כאשר ואדימס וסילייבסקיס הלטבי חגג את הניצחון (86.65 מ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully