וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אביחי ידין צפוי לפתוח מול סנט אטיין

קרן שמש

14.9.2008 / 15:28

קשר הרכש החלים מפציעה וייכנס לרוטציה של אלי גוטמן. במועדון מאוכזבים מה-0:0 עם חיפה. רמי דואני שב לסגל, הרכב עדיין מוחרם

בהפועל תל אביב מאוכזבים היום (ראשון) מה-0:0 אמש בבלומפילד מול מכבי חיפה, במשחק שנערך לעיני 50 אוהדים, וללא מוני הראל ושחר בן עמי, שהעדיפו להישאר בבית. בקבוצה מאמנים כי אילו הקהל האדום היה נוכח במשחק, ניצחון היה אפשרי. שי אבוטבול, שהחטיא פנדל בדקה ה-80 ויכל להכריע את המשחק לטובת האדומים נראה מאוכזב בסיום במשחק. "זה הדבר הכי מבאס שיש, באסה בשביל שי ובשבילנו. הדברים היו יכולים להיראות אחרת אם הכדור היה נכנס והיינו מנצחים, לא פשוט לשחק משחק כזה ללא קהל, והפנדל היה ההזדמנות שלנו", אמר שחקן בקבוצה.

שחקני הפועל תל אביב זכו היום לחופש מאימונים ומחר יחלו בהכנות לקראת המפגש מול סנט אטיין במסגרת גביע אופ"א ביום חמישי. אמש ערך גוטמן שינויים בהרכב שכללו הוצאתו של וואליד באדיר ושיבוצו של דאגלס דה סילבה בעמדת הבלם עדיין לא ברור האם גוטמן, שטען אמש כי השיקול לכך הייתה מהירות שחקני ההתקפה הירוקים, ימשיך עם השינוי גם במשחק הקרוב.

מי שצפוי לערוך את משחק הבכורה שלו במדים האדומים הוא אביחי ידין, שהגיע לקבוצה כשהוא סובל מפציעה. ידין צפוי להתאמן מחר אימון מלא, וצפוי להיות כשיר למשחק הקרוב ביום חמישי. עמרי קנדה, שתורגל באימון המסכם בהרכב השני, ואת מקומו תפש ליאור בקשי, פתח לבסוף בהרכב אמש. נראה כי על המגן עוברת תקופה לא טובה, ולמרות היכולת החלשה, הוא צפוי להמשיך בהרכב בגביע אופ"א.

רמי דואני, הבלם הצעיר שהתעמת עם המאמן, אלי גוטמן לפני כשלושה שבועות, הדגיש כי הוא מעוניין לחפש קבוצה אחרת במטרה לצבור דקות משחק, אך סכומי ההשאלה הגבוהים אותם דרשה הקבוצה הקשו על העניין. דואני חזר לראשונה מאז התקרית לסגל הקבוצה, אך עדיין לא הוחזר לו הרכב שהוחרם ממנו כעונש על התנהגותו.

בהפועל תל אביב הדגישו כי כרגע האנרגיות מתמקדות במפגש מול סנט אטיין הצרפתית. במשחק אתמול נכח נציג מטעם הצרפתים, שהעביר למאמן דוח מסודר על השחקנים האדומים. על פי דיווחים בעיתונות הצרפתית, מאות אוהדי סנט אטיין צפויים להגיע לבלומפילד ביום חמישי. הקבוצה צפויה להגיע לארץ ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully