וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בהכח כועסים על משה בוחבוט

דור בלך

14.9.2008 / 14:07

חבר הנהלת הסגולים, ציקי קקון, תקף את השופט, שהעניק לקבוצתו פנדל מפוקפק בדקה ה-94: "פשוט גועל נפש שיש שופטים כאלה"

על אף הפנדל המפוקפק לזכותם בסיום משחק התיקו 2:2 מול בני יהודה, גם בהכח עמידר רמת גן יוצאים היום (ראשון) בהתקפה חזיתית כנגד השופט, משה בוחבוט. "ראיתי אתמול איך משה דמאיו יוצא נגדו, אז החזקתי את עצמי", מספק יו"ר דירקטוריון הכח, ציקי קקון. "אבל זה פשוט גועל נפש שיש שופטים כאלה. אסור שיהיו פה כאלה שופטים, ואני לא מבין איך קליין הגדול והועדה המקצועית של איגוד השופטים מצליחים להתעלם מזה. צריך שבוחבוט לא ישפוט יותר".

"אם מישהו חושב שהפנדל הזה בדקה ה-94 עשה אותנו מאושרים אז הוא טועה", המשיך קקון. "זו הרגשה מגעילה, והנקודה הזאת לא תשנה את העונה שלנו גם ככה. ראיתי את הפרצופים של כולם אתמול בבלומפילד וזה פשוט מוציא את החשק מהכדורגל. גם אנחנו ספגנו בשבוע שעבר גול בדקות האחרונות, ואנחנו עדיין זוכרים את הטעם המר הזה".

"וזה לא רק בוחבוט", הוא ממשיך במשנתו. "כל שבוע מגיע שופט אחר ואומר לנו 'מי אתם בכלל?'. כל פעם מחדש אנחנו בקבוצות הקטנות יותר מקבלים סטירות על גבי סטירות".

בהכח מתחילים היום בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת. בהמשך השבוע יערכו פגישה עם נציגי המשטרה ועם קצין הביטחון של בית"ר על מנת להיערך לאירוח האלופה באצטדיון וינטר. השחקנים קיבלו יום חופשי, ומחר ישובו להתאמן. על אף התוצאה הדרמטית, דודו דהאן לא אמר דבר לשחקניו בסיום, ויערוך להם מחר אסיפה קבוצתית בה יתייחס למשחק. "ככה זה דודו, הוא לא רוצה לשלוף מהמותן אחרי המשחק", סיפר שחקן בקבוצה. "אני בטוח שהיום הוא יראה את המשחק כמה פעמים בוידאו ומחר יבוא עם ניתוח מדוייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully