וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה 58 המריאה להיסטוריה

14.9.2008 / 12:18

פרנסיסקו רודריגז הפך למגיש הראשון במייג'ורס שמגיע ל-58 שמירות בעונה ב-2:5 של האיינג'לס על סיאטל. סיבוך בתמונות הויילד קארד

קודם כל, מזל טוב לפרנסיסקו רודריגז, הקלוזר של לוס אנג'לס איינג'לס שהגיע ל-58 שמירות העונה, והפך למגיש הראשון בהיסטוריה שעושה זאת. בהחלט מגיע לו כבוד. אבל לפני שנגיע להישג של קיי-רוד, יש לעשות סדר בחטיבות לאחר ערב סוער שכלל לא פחות מ-18 משחקים.

תחילה, AL: בוסטון חלקה דאבל הדר עם טורונטו למזלה, משום שהייתה קרובה להפסיד גם את המשחק השני ולהסתבך קשות בתמונת הויילד קארד. מינסוטה ניצחה פעמיים את בולטימור וסיבכה את הוייט סוקס, שהדאבל הדר שלהם מול דטרויט נדחה לערב. טמפה ביי חלקה דאבל הדר עם היאנקיז ושמרה על מקומה בצמרת המזרח, 2.5 משחקים מעל בוסטון. במרוץ הויילד קארד מובילה בוסטון עם יתרון של 5 משחקים על מינסוטה והוייט סוקס, שכרגע נעולות ביניהן בבית המרכז. טורונטו במרחק של 7.5 משחקים מאחור. האיינג'לס עלו לפלייאוף.

NL: המטס הפסידו לאטלנטה במשחק הראשון אבל ניצחו בשני, ופילדלפיה, שגברה על מילווקי, התקרבה אליה למרחק של 2.5 משחקים. במרכז לא שיחקו הקאבס, והקרדינלס התרחקו מהפלייאוף עם הפסד לפיטסבורג. במערב, הדודג'רס שוב ניצחו ואריזונה הפסידה, לוס אנג'לס עם פער של 4.5 משחקים בדרך לפלייאוף. תמונת הויילד קארד מסובכת, כשהברוורס מובילים רק ב-2 משחקים על פילדלפיה וב-2.5 על יוסטון.

המזל של בוסטון

לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 2:5

למרות שהמשחק הזה פחות משמעות, אי אפשר שלא לתת את הכבוד לפרנסיסקו רודריגז, הקלוזר של האיינג'לס, ששבר את שיאו של בובי ת'יגפן מ-1990 וכעת מחזיק בלעדית בשיא השמירות לעונה - 58. "ידעתי שזה יהיה רגע מיוחד עבורי", אמר קיי-רוד, "זה היה מדהים. לא הרגשתי ככה מאז הוורלד סירייס". הוא הקדיש את הרגע לסבו בונצואלה: "הייתי נותן הרבה כדי שיהיה כאן יחד אתי". ג'ון גארלנד זכה בניצחון וריאן פייראבנד רשם את ההפסד. הומר לחואן ריברה מהאיינג'לס.


בוסטון - טורונטו 8:1
בוסטון - טורונטו 5:7

לרד סוקס היה מזל גדול, כי הפסד בדאבל הדר היה מכניס את הבלו ג'ייז חזק לתמונת הויילד קארד ומסבך את בוסטון. במשחק הראשון (1:8 לטורונטו) לא היו לאיי ג'יי בארנט בעיות מיוחדות, ועם שישה ושישה והומר של טראוויס שניידר ניצח את פול בירד והגרביים. המשחק השני (5:7 לבוסטון) היה מורכב יותר, כשהבלו ג'ייז שמו חמש ריצות על הלוח באינינג השני ועלו ל-2:5. אלא שאז חזרו הגרביים עם ריצה באינינג השישי, עוד אחת בשביעי ועוד שלוש בשמיני, כשריצת היתרון נרשמת מדרדל'ה עצבנית של ג'ייקובי אלסבורי. ג'סטין מאסטרסון זכה בניצחון, ג'ונתן פפלבון עם השמירה וסקוט דאונס עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 7:1
ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 5:6

כמו הג'ייז, גם הרייז החמיצו הזדמנות לסוויפ בדאבל הדר. במשחק הראשון (1:7 לטמפה ביי) היה ג'יימס שילדס חשמל, והנחיל הפסד למייק מוסינה עם שמונה ושישה, כשאבאן לונגוריה עורך חזרה מוצלחת מרשימת הפצועים עם סינגל שהכניס שתי ריצות וסיים למעשה את המשחק באינינג החמישי. במשחק השני (5:6 לניו יורק) הרייז הובילו 3:4, אבל ספגו שתי ריצות באינינג השביעי בדרך להפסד. דמאסו מארטה עם הניצחון, מריאנו ריברה עם השמירה וג'יי פי האוול עם ההפסד. הומרים לווילסון בטמיט בניו יורק ולבן זובריסט בטמפה ביי.


בולטימור - מינסוטה 12:2
בולטימור - מינסוטה 12:6

הטווינס היו היחידים שחגגו בשני משחקי הדאבל הדר, כשאחרי שני הניצחונות שלהם הלחץ כולו על שיקגו, שתעלה הערב לדאבל הדר דחוי עם דטרויט. לשתי הקבוצות מאזן דומה והן צמודות במירוץ ב-AL מרכז. במשחק הראשון (2:12) חבט דנארד ספאן לשני הומרים וסקוט בייקר רשם ניצחון עם שישה וארבעה. דניאל קבררה רשם את ההפסד. במשחק השני (6:12) התקשה גלן פרקינס לשמור על יתרון גדול והוחלף לאחר שלושה אינינגים בלבד, אבל בובי קורצקי נכנס במקומו, ועם 2.1 אינינגים יעילים רשם את הניצחון. גארט אולסון עם הפסד מביך שכלל שש ריצות חובה ב-0.2 אינינגים בלבד. ברנדן האריס עם הומר למינסוטה, אוסקר סלאזאר עם אחד לבולטימור.


יתר התוצאות ב-AL:

קליבלנד - קנזס סיטי 8:3
קליבלנד - קנזס סיטי 8:4
אוקלנד - טקסס 1:7

NL: הדודג'רס מרגישים בטוחים

קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 5:1

קלייטון קרשאו הגיש שישה וניטרל שבעה, קייסי בלייק חבט להומר והדודג'רס ניצלו עוד הפסד של אריזונה כדי לעלות ליתרון של 4.5 משחקים בפסגת המערב. בהתחשב בכך שנותרו להם 14 משחקים זה אמור להספיק, אבל הבית הזה היה בלתי צפוי מתחילת העונה. חורחה דה לה רוסה רשם את ההפסד.


אריזונה - סינסינטי 3:2

מי אם לא מייכה אווינגס עושה צרות לאריזונה. אחרי שפתח את העונה היטב ונדם, הועבר אווינגס בטרייד לסינסינטי, ועם דאבל באינינג העשירי פגע קשות בסיכויי הנחשים להעפיל לפלייאוף. אריזונה הזיזה את ברנדון ליון מתפקיד הקלוזר, ומי שעשה הפעם את הנזק הוא טוני פניה, עם ריצת חובה באינינג התשיעי שהשוותה ועם ריצת ההפסד. ניצחון לדייויד וות'רס ושמירה לפרנסיסקו קורדרו.


ניו יורק מטס - אטלנטה 3:2
ניו יורק מטס - אטלנטה 0:5

המשחק הראשון (2:3 לברייבס) היה אחד ממשחקי שברון הלב הקלאסיים של המטס. יוהאן סנטנה נכנס לאינינג השמיני ביתרון 0:2, שם שני רצים על הבסיס והוחלף. זה הספיק לסקוט שונווייס כדי לחרב לו את הניצחון, הברייבס הפכו וזיכו את ג'ף רידג'וויי בניצחון. מייק גונזאלס זכה בשמירה. סנטנה סיים עם שבעה וארבעה ללא הכרעה. במשחק השני (0:5 למטס) כבר לא היו תקלות, כשג'ונתן ניסה הגיש פנינה בהופעתו השניה בלבד במייג'ורס, ועם שמונה ושבעה חיסל את הברייבס. חוזה רייס, דייויד רייט וקרלוס בלטראן עם הומרים, ג'ו ג'ו רייס עם ההפסד.


פיטסבורג - סט. לואיס 6:7

הקרדינלס ממשיכים להחמיץ הזדמנויות להשתחל עמוק יותר לקרב על הויילד קארד, כשבאינינג ה-12 חבט ברנדון מוס לדאבל מנצח עם שני אאוטים ושיקע את כריס פרז והציפורים האדומות. קרייג הנסן עם הניצחון, הומר לפליפה לופז מסט. לואיס.


פילדלפיה - מילווקי 3:7

הפיליז רצים חזק על שתי החזיתות, כשצימקו את הפער מהברוורס לשני משחקים (הלילה דאבל הדר שיכול למחוק את ההפרש כליל), ומהמטס ל-2.5. מני פארה המסכן צלח ארבעה אאוטים בלבד בטרם הוחלף, לאחר שהרשה חמש ריצות לפיליז. מנגד, קול האמלס היה טוב עם 6.1 אינינגים והסתייע בהומר של ג'ימי רולינס.




סן דייגו - סן פרנסיסקו 7:0

למשחק אין משמעות, אבל לטים לינסקאם יש. המגיש הצעיר מתקרב לסיי יאנג עם משחק ענק של תשעה אינינגים ו-12 קטילות. הוא זכה בניצחון ה-17 שלו העונה, כשה-ERA צונח ל-2.43.


יתר התוצאות ב-NL:

פלורידה - וושינגטון 2:4
המשחק בין יוסטון לשיקגו קאבס נדחה בגלל סופת "אייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully