וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ת"א בסיבוב השני של גביע המחזיקות

אתר shooter

14.9.2008 / 0:26

מחזיקת גביע המדינה ניצחה 28:35 את ריהימן קוקס הפינית בגומלין ותפגוש בשלב הבא את קאדטן הנדבול השוויצרית. בנות הרצליה הודחו

מחזיקת גביע המדינה, אס"א תל אביב, עלתה לסיבוב השני בגביע המחזיקות באירופה לאחר שגברה 28:35 על ריהימן קוקס הפינית במשחק הגומלין. למשחק, שהתקיים בהלסינקי שבפינלנד, הגיעו התל אביבים עם יתרון שמונה שערים, זכר למפגש הראשון בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר, שבו ניצחו התל אביבים 19:27. בניגוד למשחק הקודם, התקשתה אס"א במחצית הראשונה מול הפינים ולהפסקה ירדה ביתרון שער אחד בלבד, 14:15. בסיכום שני המשחקים ניצחה אס"א 47:62.

בסיבוב הבא של המפעל תפגוש אס"א יריבה חזקה בדמותה של מחזיקת הגביע השוויצרי, קאדטן הנדבול, שהיא בעלת ניסיון אירופי רב. הקבוצה השוויצרית השתתפה שש פעמים בגביע ה-EHF והגיעה כמה פעמים לשמינית הגמר. בנוסף, השתתפה הקבוצה בגביע האתגר ובגביע המחזיקות.

בנות הרצליה, שהובסו ביום חמישי האחרון במסגרת הסיבוב הראשון בגביע ה-EHF על ידי בשארגה, התמודדו היום שנית מול הקבוצה מלוקסמבורג. במשחק הראשון בין הקבוצות נוצחה הרצליה 35:22. המשחק השני היה גם הוא שייך כל כולו למארחות, שהובילו במחצית בשבעה שערי הפרש (10:17), ובסיום ניצחו 20:37. בסיכום שני משחקים ניצחה בשארגה 42:72, ושלחה את שחקניותיה של נורית כהן לארץ בתחושת כישלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully